Αρωγός στο σταθερό πάτημα της i3s είναι τα φαρδύτερα ελαστικά, το μεγαλύτερο κατά 40 χλστ. μετατρόχιο και η πιο σφικτή ανάρτηση.
Αθόρυβη Sφαίρα
36.854 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2018)
Η i3s κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο σε οδική συμπεριφορά, όσο και αισθητικά, όντας φαρδύτερη κατά 16 χλστ. με μεγαλύτερο κατά 40 χλστ. μετατρόχιο και χαμηλότερη κατά 10 χλστ. από τις «απλές» εκδόσεις, έχοντας παράλληλα στη φαρέτρα της και μεγαλύτερα ελαστικά: 175/55 εμπρός 195/50 πίσω. Αυτές οι αλλαγές σε συνδυασμό με το στιβαρό, πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα πλαισίο CFRP και την ύπαρξη του νέου οδηγικού προφίλ «Sport» (σ.σ. υπάρχουν ακόμα τα Comfort, ECO Pro, ECO Pro+) συνθέτουν ένα ελαφρώς fun to drive σύνολο, το οποίο επιτρέπει μικρές πλαγιολισθήσεις, λόγω και την αμεσότητας του ηλεκτροκινητήρα, πριν σε επαναφέρουν στην τάξη τα αναβαθμισμένα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας Dynamic Stability Control και Dynamic Traction Control.
Εντούτοις, το μικρό αθόρυβο premium ηλεκτρικό βρίσκεται εντός έδρας στις αστικές μετακινήσεις με βασικά όπλα τον μικρό κύκλο στροφής -10,31 μέτρα-, την αναπαυτική παρά το λεπτό κάθισμα θέση οδήγησης και την πανοραμική ορατότητα, αν και η άνεση από την ανάρτηση δεν είναι το φόρτε του λόγω και των σπορτίφ καταβολών της τελευταίας.
Πολύ σπορ αυτοκίνητο με κορυφαίους χώρους και σε λογική τιμή.... Πάμε καλά; Δεν είναι για την Ελλάδα αυτό....