Η μαλακή ανάρτησή του Doplhin είναι αρκετά απορροφητική, από την άλλη όμως θα πάρει κλίσεις -συγκρατημένες- στις στροφές.
Το Dolphin σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει στους επιβάτες άνετες μετακινήσεις, εντός και εκτός πόλης και προς αυτή την κατεύθυνση η ανάρτησή του έχει μαλακή ρύθμιση. Η συγκεκριμένη ρύθμιση βοηθάει αρκετά στην απορρόφηση των κραδασμών, από την άλλη όμως θα δημιουργήσει κλίσεις -συγκρατημένες- στις στροφές, αν επιχειρήσετε μια πιο δυναμική προσέγγιση. ¶λλωστε δεν είναι προτεραιότητά του ο δυναμισμός, αλλά η ευκολία, γιΆ αυτό και το τιμόνι έχει ελαφριά αίσθηση, η οποία εξυπηρετεί στην πόλη και το παρκάρισμα (σε συνδυασμό ειδικά με την κάμερα 360 μοιρών). Υπάρχει πάντως η δυνατότητα να προσθέσετε «βάρος» στο τιμόνι μέσω των drive modes, επιλογή που προσφέρει βελτιωμένη απόκριση. Στον ανοιχτό δρόμο τέλος, το Dolphin έχει ευχάριστο και στιβαρό πάτημα, με τον αεροδυναμικό θόρυβο να γίνεται αρκετά αντιληπτός μετά τα 120 χλμ./ώρα.