ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Μοτέρ που σε γεμίζει, σκίζει σε επιδόσεις και καίει αρκετά

(12/2/2025)
Εξαιρετικός ο κινητήρας σε απόκριση και με διαρκές θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής, μοτέρ που όσο και να το στύψεις δεν θα το ξεζουμίσεις.
2 Φωτογραφίες »

Εξαιρετικός ο κινητήρας σε απόκριση και με διαρκές θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής, μοτέρ που όσο και να το στύψεις δεν θα το ξεζουμίσεις.

Είναι γεγονός πως πάνε προς εξαφάνιση τα σύνολα βενζίνης υψηλής ισχύος, εφόσον δεν φέρουν κάποια μορφή υβριδικής τεχνολογίας. Για αυτό χαιρόμαστε που η CUPRA επέλεξε να συνεχίσει να τροφοδοτεί το Formentor με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 4 κυλίνδρων (ακόμα καλύτερα αν διατηρούσε και τον 5κύλινδρο 2,5 λτ. του prefacelift με τα 390 άλογα), αυξαίνοντας μάλιστα την απόδοσή του στα 333 άλογα με 420 Nm ροπής.


Η CUPRA τροφοδοτεί το Formentor με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 4 κυλίνδρων, στον οποίο αύξησε την απόδοσή του στα 333 άλογα (από 310) με 420 Nm ροπής.
2 Φωτογραφίες »

Η CUPRA τροφοδοτεί το Formentor με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 4 κυλίνδρων, στον οποίο αύξησε την απόδοσή του στα 333 άλογα (από 310) με 420 Nm ροπής.


Εξαιρετικό σύνολο σε απόκριση και με διαρκές θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ο κινητήρας προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις και τρομερές ρεπρίζ, όπως είδαμε και πιο πάνω. Είναι ένα σύνολο που είναι ρυθμισμένο να δουλεύει στα κόκκινα και όσο και να το στύψεις δεν θα το ξεζουμίσεις. Αρωγός στο εκρηκτικό του ταπεραμέντο είναι και το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με πυκνή κλιμάκωση και τις γρήγορες αλλαγές του, λειτουργώντας προαιρετικά με τα paddles στο τιμόνι. Παρόλο που σε αυτή την περίπτωση συχνά θα ανεβάσει από μόνο του σχέση κοντά στον κόφτη. Το σύνολο φυσικά αφήνει και το ανάλογο ηχητικό του αποτύπωμα από τις διπλές απολήξεις, σε σχέση πάντα με  το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλέξεις.

Υπάρχει πάντως και ένα αλλά, και αυτό αφορά στην κατανάλωση. Με μέση τιμή τα 13 λτ./100 χλμ. και με ανοδικές τάσεις όσο το πιέζεις, τα γούστα πληρώνονται… Πιο οικονομικό είναι στο ταξίδι με την κατανάλωση να πέφτει σε μονοψήφια νούμερα.  
 

Σελίδα 1Δοκιμή: CUPRA Formentor, άξιο να φέρει το όνομα CUPRA
Σελίδα 2Σχεδίαση: Επιθετικό design μέσα-έξω
Σελίδα 3Κινητήρας: Μοτέρ που σε γεμίζει, σκίζει σε επιδόσεις και καίει αρκετά
Σελίδα 4Στο δρόμο: Κάντο όπως η CUPRA
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
Autotriti.gr