![Το Formentor έχει θέση οδήγησης καλύτερη και από hatchback, εξαιρετικό στήσιμο, άμεσο και αποτελεσματικό σύστημα διεύθυνσης και εξελιγμένη τετρακίνηση. Το Formentor έχει θέση οδήγησης καλύτερη και από hatchback, εξαιρετικό στήσιμο, άμεσο και αποτελεσματικό σύστημα διεύθυνσης και εξελιγμένη τετρακίνηση.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Test-Cupra-Formentor-VZ-odiki1.jpg)
Το Formentor έχει θέση οδήγησης καλύτερη και από hatchback, εξαιρετικό στήσιμο, άμεσο και αποτελεσματικό σύστημα διεύθυνσης και εξελιγμένη τετρακίνηση.
To Formentor VZ ακολουθεί κατά πόδας τη VZ5 έκδοση του προ-ανανέωσης μοντέλου στο ταπεραμέντο που βγάζει στο δρόμο, προσφέροντας υψηλές δόσεις αδρεναλίνης και απόλαυσης. Παρά το γεγονός ότι είναι SUV, έχει θέση οδήγησης καλύτερη και από hatchback, εξαιρετικό στήσιμο, άμεσο και αποτελεσματικό σύστημα διεύθυνσης και εξελιγμένη τετρακίνηση, η οποία όπως εξηγήσαμε και στην αρχή μπορεί να μοιράζει τη ροπή με διαφορετικό ποσοστό σε κάθε τροχό. Έτσι χρησιμοποιώντας το Drift Μode, οι πλαγιολισθήσεις θα σου προσφέρουν ατελείωτες ώρες ευχαρίστησης και παιχνιδίσματος, αρκεί πρώτα να εξοικειωθείς με τα «ανάποδα» τιμόνια.
![Η ανάρτηση θα σκληρύνει για να αντέξει την πίεση και να διαχειριστεί τις αλλαγές στο βάρος, χωρίς να καταλάβεις την παραμικρή κλίση και κρατώντας τους τροχούς σε επαφή με το δρόμο.
Η ανάρτηση θα σκληρύνει για να αντέξει την πίεση και να διαχειριστεί τις αλλαγές στο βάρος, χωρίς να καταλάβεις την παραμικρή κλίση και κρατώντας τους τροχούς σε επαφή με το δρόμο.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Test-Cupra-Formentor-VZ-odiki2.jpg)
Η ανάρτηση θα σκληρύνει για να αντέξει την πίεση και να διαχειριστεί τις αλλαγές στο βάρος, χωρίς να καταλάβεις την παραμικρή κλίση και κρατώντας τους τροχούς σε επαφή με το δρόμο.
Η πραγματική απόλαυση όμως έρχεται στο πρόγραμμα CUPRA. Το τιμόνι βαραίνει όσο πρέπει και στρίβει με ακρίβεια φέροντας όλη την απαραίτητη πληροφορία στα χέρια σου. Η ανάρτηση θα σκληρύνει για να αντέξει την πίεση και να διαχειριστεί τις αλλαγές στο βάρος, χωρίς να καταλάβεις την παραμικρή κλίση και κρατώντας τους τροχούς σε επαφή με το δρόμο, για να στρίψεις σαν να οδηγείς Golf GTI και ακόμα γρηγορότερα, καθώς σε υποστηρίζει ένα ισχυρότερο μοτέρ.
Βέβαια το Formentor VZ, δεν είναι μόνο ένα καυτό SUV που στην καθημερινότητα θα σου δημιουργήσει οσφυαλγία από τις αναταράξεις. Η στάνταρ ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τα 15 επίπεδα σκληρότητας, φροντίζει να σου εξασφαλίσει ότι το Formentor θα μείνει ανεπηρέαστο από τις μικρές ανωμαλίες του δρόμου, ακόμα και με τα 19άρια ελαστικά με 40άρι προφίλ που είχε το μοντέλο της δοκιμής μας, επιλέγοντας το μαλακότερο set-up.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: CUPRA Formentor, άξιο να φέρει το όνομα CUPRA |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Επιθετικό design μέσα-έξω |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Μοτέρ που σε γεμίζει, σκίζει σε επιδόσεις και καίει αρκετά |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Κάντο όπως η CUPRA |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |