9 Φωτογραφίες »
Στο δρόμο: Πρωταγωνιστής η άνεση
Η ραφιναρισμένη λειτουργία του βενζινοκινητήρα και η ομαλότητα του κιβωτίου ταιριάζουν απόλυτα στο οδηγικό προφίλ του C4, που δίνει έμφαση στην άνεση και που «πατάει» με τρόπο που θυμίζει μεγαλύτερο και πολύ ακριβότερο αυτοκίνητο. Η ανάρτηση με τα γνωστά πια υδραυλικά στοπ της ανάρτησης (Progressive Hydraulic Cushions) και τη μεγάλη διαδρομή, τα Advanced Comfort καθίσματα-πολυθρόνες και η «έξυπνη» διάσταση ελαστικού (195/60 R18) δημιουργούν όλα μαζί μια μοναδική εμπειρία άνεσης με «λιμουζινέ» υποδοχή της λακούβας, την οποία σίγουρα δεν συναντάς σε αυτό το επίπεδο χρημάτων.
Βάλτε τώρα το χαμηλό επίπεδο θορύβου και την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου και θα καταλάβετε πόσο απολαυστικό είναι το ταξίδι σε συνδυασμό με την συγκλονιστική σταθερότητα ακόμα και στην τελική ταχύτητα. Από την άλλη, μπορεί το κορυφαίο βενζινοκίνητο C4 να εκτελεί πρόθυμα και πειθαρχημένα τις εντολές του οδηγού, αλλά δεν έχει σπορτίφ φιλοδοξίες και χωρίς να είναι πλαδαρό δεν σε εμπνέει να πιέσεις στο όριο. Ωστόσο η πρόσφυση, επικουρούμενη και από το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, είναι αισθητή και το σύνολο απόλυτα προβλέψιμο και προοδευτικό, με κορυφαία φρένα.
Γενικά, αυτό που μένει είναι η ευκολία χρήσης και η αίσθηση ασφάλειας, με την ανάρτηση να έχει τόσο αποτελεσματική λειτουργία, που σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (156 χλστ.) σε κάνει να θες να δοκιμάσεις και τις βόλτες στο πατημένο χώμα. Εκεί όμως θα ήθελες και το σύστημα αυξημένης πρόσφυσης σε σαθρά εδάφη Grip Control, το οποίο όμως δεν προσφέρεται. Το αντίθετο θα έδινε έναν ακόμα πιο ολοκληρωμένο crossover χαρακτήρα στο νέο C4, όπως είχαμε επισημάνει και στη δοκιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης.
9 Φωτογραφίες »
Ανάρτηση με μεγάλη διαδρομή, κάθισμα και «έξυπνη» διάσταση ελαστικού δημιουργούν όλα μαζί μια μοναδική εμπειρία άνεσης μέσα στο κορυφαίο βενζινοκίνητο Citroen C4 C-Cross.
Βάλτε τώρα το χαμηλό επίπεδο θορύβου και την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου και θα καταλάβετε πόσο απολαυστικό είναι το ταξίδι σε συνδυασμό με την συγκλονιστική σταθερότητα ακόμα και στην τελική ταχύτητα. Από την άλλη, μπορεί το κορυφαίο βενζινοκίνητο C4 να εκτελεί πρόθυμα και πειθαρχημένα τις εντολές του οδηγού, αλλά δεν έχει σπορτίφ φιλοδοξίες και χωρίς να είναι πλαδαρό δεν σε εμπνέει να πιέσεις στο όριο. Ωστόσο η πρόσφυση, επικουρούμενη και από το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, είναι αισθητή και το σύνολο απόλυτα προβλέψιμο και προοδευτικό, με κορυφαία φρένα.
Γενικά, αυτό που μένει είναι η ευκολία χρήσης και η αίσθηση ασφάλειας, με την ανάρτηση να έχει τόσο αποτελεσματική λειτουργία, που σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (156 χλστ.) σε κάνει να θες να δοκιμάσεις και τις βόλτες στο πατημένο χώμα. Εκεί όμως θα ήθελες και το σύστημα αυξημένης πρόσφυσης σε σαθρά εδάφη Grip Control, το οποίο όμως δεν προσφέρεται. Το αντίθετο θα έδινε έναν ακόμα πιο ολοκληρωμένο crossover χαρακτήρα στο νέο C4, όπως είχαμε επισημάνει και στη δοκιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης.
Η γνώμη μας
Η ραφιναρισμένη λειτουργία και η ζωντάνια του βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου ταιριάζουν γάντι στο προφίλ άνεσης, που προβάλει το νέο Citroen C4 και το οποίο προσφέρει μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική έναντι του συμβατικού ανταγωνισμού.
+ Διαφορετικότητα, στιβαρότητα, πρακτικότητα και ευρυχωρία καμπίνας, επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση, ευκολία χρήσης, εξοπλισμός άνεσης & ασφάλειας, προοδευτικότητα αντιδράσεων και άνεση
- Απουσία Grip Control, αισθητική πίνακα οργάνων
+ Διαφορετικότητα, στιβαρότητα, πρακτικότητα και ευρυχωρία καμπίνας, επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση, ευκολία χρήσης, εξοπλισμός άνεσης & ασφάλειας, προοδευτικότητα αντιδράσεων και άνεση
- Απουσία Grip Control, αισθητική πίνακα οργάνων
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Αυτόματο Citroen C4 με 130 PS |
Σελίδα 2 | Επιδόσεις-Κατανάλωση: Συνδυασμός σβελτάδας, ευκολίας & συγκρατημένης κατανάλωσης |
Σελίδα 3 | Oδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |