H πρόσφυση, επικουρούμενη και από το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, είναι μπόλικη και γενικά το C4 δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις.
Παρότι το C4 ουσιαστικά βασίζεται στη «μικρή» CMP πλατφόρμα του Peugeot 208, αλλά με αισθητά διευρυμένο το μεταξόνιο, το ξεχωριστό γαλλικό μικρομεσαίο καταφέρνει με ένα μαγικό τρόπο να «πατάει» θυμίζοντας μεγαλύτερο και πολύ ακριβότερο αυτοκίνητο. Η ανάρτηση με τα γνωστά πια υδραυλικά στοπ της ανάρτησης (Progressive Hydraulic Cushions) λειαίνει τα πάντα στο διάβα της. Είναι εντυπωσιακή η υποδοχή της λακκούβας, με λιμουζινέ «σιδέρωμα» και ουσιαστικά αθόρυβη απόσβεση.
Aυτό που μένει τελικά είναι η ευκολία χρήσης και η αίσθηση ασφάλειας, με την ανάρτηση να έχει τόσο αποτελεσματική λειτουργία, που σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (156 χλστ.) σε κάνει να θες να δοκιμάσεις και τις βόλτες στο πατημένο χώμα.
Ανάρτηση με μεγάλη διαδρομή, κάθισμα και «έξυπνη» διάσταση ελαστικού (195/60 R18) δημιουργούν όλα μαζί μια μοναδική εμπειρία άνεσης. Βάλτε τώρα και το χαμηλό επίπεδο θορύβου, είτε από το κροτάλισμα του diesel, είτε από την ροή του αέρα γύρω από το υψηλό αμάξωμα που φτάνει μέχρι τα αυτιά των επιβατών ελέω σοβαρής ηχομόνωσης και θα καταλάβετε πόσο απολαυστικό είναι το ταξίδι σε συνδυασμό με την συγκλονιστική σταθερότητα ακόμα και στην τελική ταχύτητα. Υπάρχει βέβαια κι ένα τίμημα και αυτό αφορά την οδική συμπεριφορά. Το C4 εκτελεί πρόθυμα μεν και πειθαρχημένα τις εντολές του οδηγού, αλλά δεν έχει σπορτίφ φιλοδοξίες. Το τιμόνι κάθε άλλο παρά κοφτερό μπορεί να χαρακτηριστεί ακόμα και στη λειτουργία Sport, η κλίση στις στροφές είναι αισθητή και γενικά το σύνολο, χωρίς να είναι πλαδαρό, δε σε εμπνέει να πιέσεις στο όριο.
Ωστόσο η πρόσφυση, επικουρούμενη και από το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, είναι μπόλικη και γενικά το μοντέλο της Citroen δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις. Aπεναντίας, είναι απόλυτα προβλέψιμο και προοδευτικό, με δυνατά και αποτελεσματικά φρένα. Γενικά, αυτό που μένει είναι η ευκολία χρήσης (παρά την περιορισμένη πίσω ορατότητα) και η αίσθηση ασφάλειας, με την ανάρτηση να έχει τόσο αποτελεσματική λειτουργία, που σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (156 χλστ.) σε κάνει να θες να δοκιμάσεις και τις βόλτες στο πατημένο χώμα. Εκεί όμως θα ήθελες και το σύστημα αυξημένης πρόσφυσης σε σαθρά εδάφη Grip Control, το οποίο όμως δεν προσφέρεται. Το αντίθετο θα έδινε έναν ακόμα πιο ολοκληρωμένο crossover χαρακτήρα στο κατά τα άλλα ψηλό μικρομεσαίο μοντέλο.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Citroen C4 diesel με 130 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, γεροδεμένο & super πρακτικό |
Σελίδα 3 | Επιδόσεις-Κατανάλωση: Kινείται σβέλτα και σχετικά οικονομικά |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με έμφαση στην άνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |