2 Φωτογραφίες »
Το Citroen C4 είναι όπως είπαμε ένα από τα λίγα διαθέσιμα diesel μικρομεσαία. Εφοδιασμένο με την κορυφαία εκδοχή του 1,5 BlueHDi του ομίλου PSA και εφαρμόζοντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία πετρελαιοκινητήρων (16βάλβιδη κεφαλή, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας κτλ., υγρό εξάτμισης AdBlue κτλ) αποδίδει 130 άλογα και 300 Nm ροπής (στις 1.750 σ.α.λ.), ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ΕΑΤ8.
Θόρυβος και κροτάλισμα διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές. Όχι όμως και η λειτουργία του κιβωτίου που μερικές φορές δείχνει διστακτικό και «μπερδεμένο», ενώ άλλες όχι τόσο μεταξένιο στις εναλλαγές των σχέσεων. Σίγουρα όμως είναι αγχολυτικό ειδικά μέσα στην κίνηση της πόλης. Σχετικά με την κατάλωση τώρα σε όλη της διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 7 λτ./100 χλμ. με τη σχετική ένδειξη να είναι τον περισσότερο καιρό γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ. Mε συνεχή λειτουργία στο Eco πρόγραμμα (και ανάλογη θυσία στην απόκριση του κινητήρα) μπορεί να πέσει και στα 6,0 λτ./100 χλμ.
Στις μετρήσεις κατανάλωσης ταξιδιού, που μόνο στο Auto Τρίτη θα βρείτε, με 6,0 λτ./100 χλμ το μοντέλο της δοκιμής έχει 136 χλμ./ώρα, επίδοση που θεωρείται αρκετά καλή.
2 Φωτογραφίες »
Ο θόρυβος και το κροτάλισμα του 1,5 BlueHDi με τα 130 άλογα διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές. Το ίδιο και η κατανάλωση.
Θόρυβος και κροτάλισμα διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές. Όχι όμως και η λειτουργία του κιβωτίου που μερικές φορές δείχνει διστακτικό και «μπερδεμένο», ενώ άλλες όχι τόσο μεταξένιο στις εναλλαγές των σχέσεων. Σίγουρα όμως είναι αγχολυτικό ειδικά μέσα στην κίνηση της πόλης. Σχετικά με την κατάλωση τώρα σε όλη της διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 7 λτ./100 χλμ. με τη σχετική ένδειξη να είναι τον περισσότερο καιρό γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ. Mε συνεχή λειτουργία στο Eco πρόγραμμα (και ανάλογη θυσία στην απόκριση του κινητήρα) μπορεί να πέσει και στα 6,0 λτ./100 χλμ.
Στις μετρήσεις κατανάλωσης ταξιδιού, που μόνο στο Auto Τρίτη θα βρείτε, με 6,0 λτ./100 χλμ το μοντέλο της δοκιμής έχει 136 χλμ./ώρα, επίδοση που θεωρείται αρκετά καλή.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Citroen C4 diesel με 130 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, γεροδεμένο & super πρακτικό |
Σελίδα 3 | Επιδόσεις-Κατανάλωση: Kινείται σβέλτα και σχετικά οικονομικά |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με έμφαση στην άνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |