Το εσωτερικό του e-C4 C-Cross όπως είδαμε και από τη δοκιμή της συμβατικής του έκδοσης είναι αρκετά μοντέρνο, με καλαίσθητο διάκοσμο και αρκετά ποιοτικό
Εσωτερικό-Χώροι: Σύγχρονο και πρακτικό
26.667 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2021)
Με σύγχρονη εικόνα, ποιοτικό και διασυνδεδεμένο
Το εσωτερικό του e-C4 C-Cross όπως είδαμε και από τη δοκιμή της συμβατικής του έκδοσης είναι αρκετά μοντέρνο, με καλαίσθητο διάκοσμο και αρκετά ποιοτικό, ίσως το κορυφαίο μοντέλο σε αυτόν τον τομέα που έχουμε δει από τη φίρμα. Τα πλαστικά στην πλειοψηφία είναι κατασκευασμένα από ποιοτικά υλικά, με το πάνω μέρος του ταμπλό να είναι και μαλακό στην υφή, έχοντας γερή συναρμογή και σωστό φινίρισμα. Διαφορετικό σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις είναι το τμήμα που φιλοξενεί τον επιλογέα ταχυτήτων, όπου εκεί θα συναντήσουμε ένα μεταλλικό μοχλό με 3 θέσεις (R, N και D).
Η εικόνα της καμπίνας συμπληρώνεται ιδανικά από τη στάνταρ μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,5 ιντσών. Αντίστοιχα και στις δύο οθόνες προβάλλονται πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση λειτουργίας του συστήματος ηλεκτροκίνησης. Ο high-tech χαρακτήρας τονίζεται ακόμα περισσότερο από την εφαρμογή My Citroën, η οποία σας δίνει τη δυνατότητα μέσω του κινητού σας τηλεφώνου, να ενημερωθείτε σχετικά με την κατάσταση της μπαταρίας και τη διαδικασία φόρτισης ή να ορίσετε εσείς μία συγκεκριμένη ώρα έναρξης φόρτισης, ή την ώρα έναρξης της προθέρμανσης της καμπίνας.
Με πολλές πρακτικές λύσεις και αναλλοίωτους χώρους
Το e-C4, όπως ακριβώς και τα συμβατικά «αδέρφια» του προσφέρει μια ευρύχωρη καμπίνα επιβατών, εκμεταλλευόμενο το μεταξόνιο των 2,67 μ.. Οι πίσω επιβάτες έχουν άπλετο χώρο για τα πόδια τους και ικανοποιητικό φάρδος καθίσματος, ώστε να βολευτούν ακόμα και τρεις ενήλικοι, με επαρκή αέρα για τα κεφάλια τους. Παράλληλα συνολικά θα συναντήσουμε αρκετές μικροθήκες και πρακτικές λύσεις, όπως τη βάση και το συρτάρι αποθήκευσης τάμπλετ πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Τέλος ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 380 λτ. με κανονικό σχήμα και δεύτερο πάτο.