Ο 1,6 λίτρων PureTech κινητήρας της έκδοσης, αποδίδει 225 ολοζώντανους ίππους και 300 Νm ροπής διαθέσιμα λίγο πριν τις 2.000 σ.α.λ.. Όπως είναι λογικό αυτή η έκδοση του DS 7 Crossback προσδίδει στο αμάξωμα των 1.425 κιλών πολύ καλές επιδόσεις ενώ το βασικότερο είναι πως δεν αλλοιώνει τον γενικότερο premium χαρακτήρα του. Δεν προσθέτει σπορ στοιχεία άσκοπα σε ένα τέτοιο SUV δηλαδή, αλλά το καθιστά πολύ πιο ευχάριστο στη χρήση αναδεικνύοντάς το. Ο κινητήρας τραβάει θετικά και έχει επάρκεια σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδοντας με γραμμικό τρόπο τους 225 ίππους του, ενώ όταν το πεντάλ βυθιστεί στο πάτωμα, το DS 7 Crossback σε κερδίζει με τον «αέρινο» και ξεκούραστο τρόπο που ανεβάζει ταχύτητα.
Στο πολιτισμένο του αυτό προφίλ, μεγάλο ρόλο παίζει φυσικά και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EAT8, το οποίο στην επιλογή «άθληση» (σ.σ. το Sport αλα…γαλλικά), προσφέρει πιο άμεσες εναλλαγές. Βεβαίως, αυτός ο ευχάριστος συνδυασμός, δημιουργεί κάποια -τηρουμένων των αναλογιών- «δίψα», με τη μέση κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες να φλερτάρει με τα 11 λτ./100 χλμ..