Οι μηχανικοί της Ford έκαναν εξαιρετική δουλειά με την αρχιτεκτονική και τη ρύθμιση του νέου Focus, τόσο ώστε να καμφθούν οι «αδυναμίες» του ημιάκαμπτου άξονα που χρησιμοποιεί στις μικρότερες εκδόσεις του. Το Focus όμως όντας το μοντέλο που μας «έμαθε» τους πολλαπλούς συνδέσμους συνεχίζει να τους υιοθετεί και όταν αυτό συμβαίνει -όπως στο μοντέλο της δοκιμής-, η οδηγική απόλαυση απογειώνεται.
Σύμφωνοι, είναι λίγες οι φορές που θα αντιληφθείς τη διαφορά αφού όλα τα Focus είναι εξαιρετικά οδηγικά, όταν όμως την αντιληφθείς θα συμπεράνεις εύκολα πως δεν υπάρχει άλλο μικρομεσαίο σήμερα που να «κάθεται» έτσι στο δρόμο. Και δεν είναι τόσο η διαφορά σε αίσθηση (που υφίσταται), όσο η αποτελεσματικότητα της ανάρτησης τόσο στις διαδοχικές κυρίως ανωμαλίες του δρόμου όσο πολύ περισσότερο σε κλειστά στριφτερά κομμάτια.
Ο τρόπος που αυτό το Focus τοποθετείται πριν αλλά και στο εσωτερικό της στροφής και η ακρίβεια του συνόλου σε μικροδιορθώσεις από το τιμόνι, θυμίζει εστιασμένες σπορ κατασκευές με πολλαπλάσιο κόστος. Ακόμα και στην υπερβολή παραμένει προβλέψιμο, με το ESP που δεν απενεργοποιείται πλήρως να επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την συμπεριφορά του ανάλογα. Την ίδια στιγμή όμως, και παρά την σφιχτή και «χαμηλωμένη» ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, το Focus παραμένει αρκούντως άνετο και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης.
Εξαιρετικό, σχέση τιμής απόδοσης, εξοπλισμού και σίγουρα οδηγικής απόλαυσης!!! Ίσως πιο κοινότυπο εμφανισιακά αλλά όχι άσχημο, υστερεί σε χώρο αποσκευών αλλά όχι και τόσο σε προσφερόμενους χώρους!!!
Autotriti, έκανα την ερώτηση γιατί πριν από 3 μέρες πήγα στην αντιπροσωπεία της FORD στη Λαμία επειδή ενδιαφέρομαι για την αγορά του νέου focus και μου είπαν ότι πλέον θα διατίθεται μόνο με τον 1.0 125ps αληθεύει τώρα ή όχι;
Απάντηση: Καλησπέρα σας, αυτή τη στιγμή οι παραγγελίες της έκδοσης με τον 1,5 EcoBoost έχουν σταματήσει οπότε θα πρέπει για τη συγκεκριμένη έκδοση να απευθυνθείτε και σε άλλες αντιπροσωπείες για κάποιο μοντέλο που θα υπάρχει σε απόθεμα. Αυτό οφείλεται στις νέες υβριδικές τεχνολογίες που φέρνει τους επόμενους μήνες η Ford στα μοντέλα της.
Εξαιρετικό, σχέση τιμής απόδοσης, εξοπλισμού και σίγουρα οδηγικής απόλαυσης!!! Ίσως πιο κοινότυπο εμφανισιακά αλλά όχι άσχημο, υστερεί σε χώρο αποσκευών αλλά όχι και τόσο σε προσφερόμενους χώρους!!!
Autotriti, έκανα την ερώτηση γιατί πριν από 3 μέρες πήγα στην αντιπροσωπεία της FORD στη Λαμία επειδή ενδιαφέρομαι για την αγορά του νέου focus και μου είπαν ότι πλέον θα διατίθεται μόνο με τον 1.0 125ps αληθεύει τώρα ή όχι;
Απάντηση: Καλησπέρα σας, αυτή τη στιγμή οι παραγγελίες της έκδοσης με τον 1,5 EcoBoost έχουν σταματήσει οπότε θα πρέπει για τη συγκεκριμένη έκδοση να απευθυνθείτε και σε άλλες αντιπροσωπείες για κάποιο μοντέλο που θα υπάρχει σε απόθεμα. Αυτό οφείλεται στις νέες υβριδικές τεχνολογίες που φέρνει τους επόμενους μήνες η Ford στα μοντέλα της.
Τελικά θα επανακυκλοφορήσει ο 1.5 με 150 και 182 ίππους;
Απάντηση: Σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της Ford προσφέρεται και τώρα. Με τα 150 άλογα από 20.928 ευρώ και με τα 182 άλογα από 24.148 ευρώ.
Σε 2 αντιπροσωπείες που επισκέφθηκα, στην Αμφιθέας και Αλιμου, με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει έκπτωση. Που σας την παρείχαν?