Ο 1.500άρης κινητήρας της Ford προσφέρει 150 ίππους με 240 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. και διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου. Ο κινητήρας είναι γραμμικός και ευχάριστος στη λειτουργία του, όντας γεμάτος από χαμηλά, ενώ χάρη στην καλή ηχομόνωση, δύσκολα θα καταλάβεις πως πρόκειται για τρικύλινδρο σύνολο.
Οι επιδόσεις των μετρήσεών μας ήταν εξαιρετικές, ειδικά οι ρεπρίζ, όπου το 60-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,8 δλ. και το 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,5 δλ., χάρη και στο kickdown φυσικά από το αυτόματο κιβώτιο. Βέβαια όταν το μοτέρ πιέζεται τότε η κατανάλωση ανεβαίνει αρκετά, με τη μέση πάντως να κυμαίνεται στα 7,9 λτ./100 χλμ..
Όσον αφορά στο κιβώτιο, τη θέση του κλασικού επιλογέα έχει πάρει πλέον ένα όμορφο και πρακτικό περιστροφικό χειριστήριο, ενώ οι αλλαγές μπορούν να γίνουν και χειροκίνητα μέσω των paddles στο τιμόνι. Στις περισσότερες περιπτώσεις το κιβώτιο αυτό προσφέρει ομαλές και σχετικά γρήγορες εναλλαγές, προσφέροντας παράλληλα και δεδομένη ευκολία κίνησης.
Στο δρόμο
Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους σε αυτή την έκδοση, με ελαφρώς πιο μαλακή ρύθμιση από αυτήν της ST-Line που έχουμε δοκιμάσει, δείχνει να ισορροπεί εξαιρετικά ανάμεσα στην άνεση και το δυναμισμό, καθώς τα καταφέρνει περίφημα στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών, παραμένει σταθερό και άνετο, ενώ πάντα σε προδιαθέτει μέσω της αίσθησής του για πιο σπορ καταστάσεις. Ειδικά μέσω της επιλογής Sport που διαφοροποιεί τις ρυθμίσεις στο γκάζι, στο τιμόνι και στις αλλαγές ταχυτήτων (Normal, Eco οι άλλες δύο από το σύστημα επιλογής οδηγικών προφίλ).
Σε αυτές τις συνθήκες το μπροστινό μέρος ακολουθεί με ευλάβεια το σημείο που θα σημαδέψεις στην άσφαλτο, ενώ το πίσω μέρος παραμένει ζωντανό και υπάκουο στα θέλω του οδηγού. Τα εξαιρετικά φρένα με μόλις 33,2 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα συμπληρώνουν τον ασφαλή του χαρακτήρα.
Κάθε εβδομάδα στο συνεργείο... Τον τελευταίο καιρό, το ηλ. χειρόφρενο λύνεται μόνο του...προσοχή...