H έκδοση Vignale είναι υπερπλούσια από πλευράς εξοπλισμού, με σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με φωνητικό έλεγχο, navi και οθόνη αφής 8΄΄, αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα, αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω, μαύρα δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα, ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό LED με επιλογή χρωματισμού μεταξύ άλλων. Φυσικά το παρών δηλώνουν και τα πιο προηγμένα συστήματα ασφάλειας και άνεσης της Ford, όπως υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών και ενεργοποίηση αυτόνομου φρεναρίσματος αν δεν αντιδράσετε, προσαρμοσμένο cruise control, προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας κ.α. Η αρχική τιμή της έκδοσης Vignale έχει οριστεί από τα 26.186 ευρώ, με τον 1.000άρη κινητήρα των 125 ίππων. Ο 1.500άρης EcoBoost των 150 ίππων της δοκιμής μας είναι διαθέσιμος από 26.223 ευρώ και σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο από 31.628 ευρώ.
Ποιοτικές προσθήκες με έντονο τεχνολογικό χαρακτήρα
Ο εσωτερικός διάκοσμος της έκδοσης Vignale μόνο στην αρχιτεκτονική του θυμίζει το Focus. Η απτή ποιότητα του ταμπλό είναι εξαιρετικά βελτιωμένη χάρη στην απαλή επένδυση που καλύπτει το άνω μέρος του, ενώ θετική εικόνα δημιουργεί και η επένδυση από εφέ ξύλου στο ταμπλό, και στις πόρτες και στη βάση της κονσόλας όπου βρίσκεται ο περιστροφικός διακόπτης των ταχυτήτων. Σημείο αναφοράς ωστόσο είναι τα δερμάτινα καθίσματα, τα οποία μάλιστα είναι και θερμαινόμενα και φέρουν την επιγραφή «Vignale».
Από εκεί και πέρα η συναρμογή είναι προσεγμένη, ενώ πολύ υψηλό είναι το τεχνολογικό υπόβαθρο: Οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, Head Up Display, δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του κινητού και το απολαυστικό ηχοσύστημα της B&O.
Όσον αφορά στους χώρους, η αύξηση του μεταξονίου κατά 53 χλστ. έρχεται να προσφέρει πλέον μια ιδιαίτερα γενναιόδωρη σε ευρυχωρία καμπίνας, με το ωφέλιμο πλάτος πίσω να φτάνει τα 1.385 χλστ.. Σε συνδυασμό μάλιστα με το σχεδόν επίπεδο πάτωμα ένας τρίτος ενήλικας κάθεται με άνεση στη μέση του πίσω καθίσματος, με το χώρο αποσκευών να φτάνει τα 375 λτ..
Κάθε εβδομάδα στο συνεργείο... Τον τελευταίο καιρό, το ηλ. χειρόφρενο λύνεται μόνο του...προσοχή...