Στην πράξη σπάνια θα ακούσεις το βενζινοκινητήρα να λειτουργεί μέσα στην πόλη, εξ ου και η χαμηλή κατανάλωση των 5,1 λτ./100 χλμ. εντός αστικού ιστού
Το υβριδικό σύστημα του Ford Kuga απαρτίζεται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,5 λτ. 129 ίππων που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 125 ίππων. Συνδυαστικά η απόδοση του συνόλου είναι στα 183 άλογα (3 παραπάνω από το δικίνητο) και η απόφαση για την εμπλοκή των μοτέρ στην κίνηση γίνεται αυτόματα από το σύστημα, βάζοντας ως προτεραιότητα την ηλεκτροκίνηση. Στην πράξη σπάνια θα ακούσεις το βενζινοκινητήρα να λειτουργεί μέσα στην πόλη, εξ ου και η χαμηλή κατανάλωση των 5,1 λτ./100 χλμ. εντός αστικού ιστού και 6,3 λτ. σε μια μικτή διαδρομή.
Στις περιπτώσεις που θα βυθίσετε το πόδι στο γκάζι απότομα, θα νιώσετε εκρηκτική επιτάχυνση. Το 60-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,5 δλ. και το 80-120 σε 5,3 δλ..
Σε ανοιχτό δρόμο η εμπλοκή του κινητήρα γίνεται ομαλά και μόνο σε περιπτώσεις που βυθίσεις το πόδι στο γκάζι απότομα θα ακούσεις έντονο ήχο από το μηχανοστάσιο, λόγω του CVT κιβωτίου, αλλά θα έχεις παράλληλα και εκρηκτική επιτάχυνση. Το 60-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,5 δλ. και το 80-120 σε 5,3 δλ., συνεπώς θα προσπεράσετε με ευκολία και ασφάλεια, όποτε θελήσετε.