ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Δεν καίει τίποτα και έχει γκάζι

(1/11/2024)
Στην πράξη σπάνια θα ακούσεις το βενζινοκινητήρα να λειτουργεί μέσα στην πόλη, εξ ου και η χαμηλή κατανάλωση των 5,1 λτ./100 χλμ. εντός αστικού ιστού
2 Φωτογραφίες »

Στην πράξη σπάνια θα ακούσεις το βενζινοκινητήρα να λειτουργεί μέσα στην πόλη, εξ ου και η χαμηλή κατανάλωση των 5,1 λτ./100 χλμ. εντός αστικού ιστού

Το υβριδικό σύστημα του Ford Kuga απαρτίζεται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,5 λτ. 129 ίππων που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 125 ίππων. Συνδυαστικά η απόδοση του συνόλου είναι στα 183 άλογα (3 παραπάνω από το δικίνητο) και η απόφαση για την εμπλοκή των μοτέρ στην κίνηση γίνεται αυτόματα από το σύστημα, βάζοντας ως προτεραιότητα την ηλεκτροκίνηση. Στην πράξη σπάνια θα ακούσεις το βενζινοκινητήρα να λειτουργεί μέσα στην πόλη, εξ ου και η χαμηλή κατανάλωση των 5,1 λτ./100 χλμ. εντός αστικού ιστού και 6,3 λτ. σε μια μικτή διαδρομή.


Στις περιπτώσεις που θα βυθίσετε το πόδι στο γκάζι απότομα, θα νιώσετε εκρηκτική επιτάχυνση. Το 60-100 χλμ./ώρα  έρχεται σε 4,5 δλ. και το 80-120 σε 5,3 δλ..
2 Φωτογραφίες »

Στις περιπτώσεις που θα βυθίσετε το πόδι στο γκάζι απότομα, θα νιώσετε εκρηκτική επιτάχυνση. Το 60-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,5 δλ. και το 80-120 σε 5,3 δλ..


Σε ανοιχτό δρόμο η εμπλοκή του κινητήρα γίνεται ομαλά και μόνο σε περιπτώσεις που βυθίσεις το πόδι στο γκάζι απότομα θα ακούσεις έντονο ήχο από το μηχανοστάσιο, λόγω του CVT κιβωτίου, αλλά θα έχεις παράλληλα και εκρηκτική επιτάχυνση. Το 60-100 χλμ./ώρα  έρχεται σε 4,5 δλ. και το 80-120 σε 5,3 δλ., συνεπώς θα προσπεράσετε με ευκολία και ασφάλεια, όποτε θελήσετε.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Μοντέρνο και περιπετειώδες
Σελίδα 3Εσωτερικό: Σύγχρονος ψηφιακός διάκοσμος, με άπλετους χώρους και πρακτικότητα
Σελίδα 4Κινητήρας: Δεν καίει τίποτα και έχει γκάζι
Σελίδα 5Στο δρόμο: Έχει διευρυμένα όρια, είναι ευχάριστο και άνετο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
KIA
BEST SELLERS PICK UPS