Το Kuga θα στρίψει αποφασιστικά και γρήγορα σε μια καμπή, μην επιτρέποντας κλίσεις στο αμάξωμα. Σε σχέση με το δικίνητο μάλιστα είναι αρκετά πιο δυναμικό στο δρόμο και λόγω της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων
Το Kuga στις 4κίνητες εκδόσεις του εξοπλίζεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, χαρακτηριστικό που προσφέρει έξτρα πόντους στον τομέα της αποτελεσματικότητας και της οδηγικής ευχαρίστησης. Σε συνδυασμό με το άμεσο και σωστό σε βάρος τιμόνι, το Kuga θα στρίψει αποφασιστικά και γρήγορα σε μια καμπή, μην επιτρέποντας κλίσεις στο αμάξωμα. Σε σχέση με το δικίνητο μάλιστα είναι αρκετά πιο δυναμικό στο δρόμο και λόγω της ανάρτησης που διαχειρίζεται καλύτερα τις μετατοπίσεις του βάρους (είναι και 1.765 κιλά), αλλά και λόγω της τετρακίνησης, η οποία αυξάνει τα περιθώρια της πρόσφυσης, επιτρέποντας πιο γρήγορα περάσματα. Δεν έγινε Focus το Kuga, προς θεού, ωστόσο είναι από τα SUV που έχουν ενδιαφέρον στο δρόμο, χωρίς τάσεις πλεύσης.
Το Kuga χάρη στην τετρακίνηση, τις γωνίες αναρρίχησης και τα ειδικά drive modes, έχει διευρυμένα περιθώρια σε εδάφη κολλώδη (π.χ. λάσπη) ή μειωμένης πρόσφυσης.
Βέβαια σε κάθε περίπτωση, η άνεση είναι το χαρακτηριστικό που μπαίνει σε πρώτο πλάνο για τo Kuga, το οποίο ακόμα και με 18άρηδες τροχούς, δεν καταλαβαίνει από λακκούβες και ανωμαλίες, όντας ξεκούραστο και ήσυχο στο ταξίδι, με οδηγό και επιβάτες να μην νιώθουν καμία ηχητική όχληση ή αναταράξεις. Αφήνοντας την άσφαλτο, το Kuga χάρη στην τετρακίνηση, τις γωνίες αναρρίχησης και τα ειδικά drive modes, έχει διευρυμένα περιθώρια σε εδάφη κολλώδη (π.χ. λάσπη) ή μειωμένης πρόσφυσης με μόνο κίνδυνο τα υψηλά εμπόδια να τραυματίσουν την «κοιλιά» του αμαξώματος, μιας και η απόσταση από το έδαφος είναι στα 15,2 εκ. ή 16,6 εκ. (στις εκδόσεις ST-Line και Active αντίστοιχα), όχι και η μεγαλύτερη για SUV μοντέλο.