Το kickdown του κιβωτίου θα σας δώσει την έξτρα ορμή για ένα προσπέρασμα. Το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,4 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. αντίστοιχα.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Πολιτισμένος & πιο ήσυχος
104.715 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2021)
O 1.000άρης EcoBoost του Puma αποδίδει 125 ίππους με 200 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.700 σ.α.λ., προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας, το οποίο σε συνδυασμό με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του χαρίζουν αρκετή ζωντάνια και ικανότητα να κινήσει το αμάξωμα του Puma με περίσσια άνεση.
O 1.000άρης EcoBoost του Puma αποδίδει 125 ίππους με 200 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.700 σ.α.λ., προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας.
Όχι στο βαθμό που έχουμε δει στις ήπια υβριδικές εκδόσεις, τουλάχιστον στις χαμηλές στροφές, όπου ο ηλεκτροκινητήρας δίνει σημαντικό boost, ωστόσο το kickdown του κιβωτίου θα σας δώσει την έξτρα ορμή για ένα προσπέρασμα. Κάτι που επιβεβαίωσαν οι μετρήσεις μας, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,4 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ., χρόνοι πάρα πολύ καλοί για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο της συνεργασίας τους είναι πως το κιβώτιο περιορίζει τον ήχο από τη λειτουργία του συνόλου, όντας αρκετά πιο ήσυχο –από το ήδη αρκετά ήσυχο- ήπια υβριδικό σύνολο, αλλά και πιο απαιτητικό σε καύσιμο, με την κατανάλωση με κυμαίνεται στα 7,9 λτ./100 χλμ..
Όσον αφορά στο κιβώτιο, οι αλλαγές είναι αρκετά απαλές, ενώ ανάλογα το οδηγικό πρόγραμμα που θα επιλέξετε, ανάμεσα σε Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail, αλλάζει και η χαρτογράφησή του. Στο σπορ που προτεραιότητα έχουν οι επιδόσεις, οι αλλαγές γίνονται πιο ψηλά, ενώ στο Eco, το κιβώτιο «κυνηγάει» τη χαμηλή κατανάλωση, με τις αλλαγές ταχυτήτων να είναι πιο συχνές και σε χαμηλές στροφές. Από εκεί και πέρα υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής σχέσεων μέσω των paddles, όπου εσείς ορίζετε το ρυθμό, με το κιβώτιο να μην φέρνει αντιρρήσεις στο κατέβασμα, όπως έχουμε δει σε άλλες εφαρμογές.