155 ίπποι, ήπια υβριδικό και με 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο
335.601 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2022)
4 Φωτογραφίες »
Κάτω από το καπό του Puma βρίσκεται ο 1.000άρης EcoBoost κινητήρας με τους 155 ίππους και 240 Nm ροπής με το boost του ήπια υβριδικού συστήματος mHEV, ο οποίος συνδυάζεται με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο συνδυασμός αυτός είναι εξαιρετικός προσφέροντας καλές τιμές επιδόσεων, πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και αρκετά σβέλτες εναλλαγές των σχέσεων ανάλογα και με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail). Στο Sport που προτεραιότητα έχουν οι επιδόσεις, οι αλλαγές γίνονται σε πιο ψηλές στροφές , ενώ στο Eco το κιβώτιο συντελεί στην επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης.
Εκτός από την ευκολία στη χρήση και την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τον ισχυρό κινητήρα του, το κιβώτιο επιτυγχάνει και πιο ήσυχη λειτουργία στο ήδη πολιτισμένο σύνολο, καθιστώντας έτσι ακόμα πιο ευχάριστες τις μετακινήσεις εντός πόλης. Το Puma επιταχύνει θετικά από χαμηλά με το ήπια υβριδικό σύστημα να του προσφέρει ένα σημαντικό boost και «πιάνει» τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8,8 δλ, όμως ακόμα καλύτερες είναι οι τιμές των ρεπρίζ με 4,1 και 5,3 δλ. αντίστοιχα για το 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα. Τέλος, η πραγματική μέση κατανάλωσή του παρουσιάζεται ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με την χειροκίνητη έκδοση και βρίσκεται στα 7,7 λτ./100 χλμ., τιμή που είναι γενικότερα τσιμπημένη, ενώ μπορεί και σχετικά εύκολα να ξεπεράσει τα 8,0 λτ./100 χλμ. υπό πίεση.
4 Φωτογραφίες »
Το Puma επιταχύνει θετικά από χαμηλά με το ήπια υβριδικό σύστημα να του προσφέρει ένα σημαντικό boost.
Εκτός από την ευκολία στη χρήση και την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τον ισχυρό κινητήρα του, το κιβώτιο επιτυγχάνει και πιο ήσυχη λειτουργία στο ήδη πολιτισμένο σύνολο, καθιστώντας έτσι ακόμα πιο ευχάριστες τις μετακινήσεις εντός πόλης. Το Puma επιταχύνει θετικά από χαμηλά με το ήπια υβριδικό σύστημα να του προσφέρει ένα σημαντικό boost και «πιάνει» τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8,8 δλ, όμως ακόμα καλύτερες είναι οι τιμές των ρεπρίζ με 4,1 και 5,3 δλ. αντίστοιχα για το 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα. Τέλος, η πραγματική μέση κατανάλωσή του παρουσιάζεται ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με την χειροκίνητη έκδοση και βρίσκεται στα 7,7 λτ./100 χλμ., τιμή που είναι γενικότερα τσιμπημένη, ενώ μπορεί και σχετικά εύκολα να ξεπεράσει τα 8,0 λτ./100 χλμ. υπό πίεση.
Σελίδα 1 | Αυτόματο Puma με 155 PS: Γρήγορο, ευχάριστο στο δρόμο & φουλ εξοπλισμό |
Σελίδα 2 | 155 ίπποι, ήπια υβριδικό και με 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Ακόμα πιο ευχάριστο | Η γνώμη μας |