Η φουτουριστική εμφάνιση της Jaguar I-Pace σε προδιαθέτει πως πρόκειται για ένα μοντέλο τεχνολογικά προηγμένο.
Δοκιμή: Hλεκτρική Jaguar I-Pace EV400
Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο ηλεκτρικό SUV της Jaguar με τα 400 άλογα που έχει το premium όνομα και την τιμή. Έχει όμως και τη χάρη;
Sorry Jaguar, υπάρχει η Mustang Mach- e GT
H Jaguar Ι-Pace ήταν ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά SUV της αγοράς. Έχοντας η μάρκα πρόσβαση στα χρήματα των Ινδών της ΤΑΤΑ και στην τεχνογνωσία από την εμπλοκή της φίρμας στην Formula E, έριξε στην αγορά ένα εντυπωσιακό SUV, που δε χρειάζεται ούτε στάλα βενζίνης όντας 100% ηλεκτρικό. Ήταν μάλιστα το πρώτο πολυτελές ηλεκτρικό SUV της Ευρώπης και κατάφερε να αποσπάσει αρκετά βραβεία σε όλο τον κόσμο. Ο ανταγωνισμός όμως άρχισε να κινείται και μέχρι σήμερα παρουσιάστηκαν πολλές premium προτάσεις στα ηλεκτρικά SUV με αποτέλεσμα η I-Pace να χρειάζεται ένα update. Όπερ και εγένετο λοιπόν, οπότε το AutoΤρίτη Test Center υποβάλει τη φρεσκαρισμένη Jaguar I-Pace EV 400 σε όλες τις απαραίτητες μετρήσεις για να την αξιολογήσει απέναντι στον ανταγωνισμό. To EV προφανώς αναφέρεται στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του μοντέλου, ενώ το 400 στην ιπποδύναμη που προκύπτει από τον καθένα από τους ηλεκτροκινητήρες των 200 ίππων που κινεί το κάθε άξονα. Και ναι η I-Pace διαθέτει ηλεκτρική τετρακίνηση.
Τιμολογιακά, το ηλεκτρικό SUV της Jaguar ξεφεύγει ακόμα και από τον hardcore premium γερμανικό ανταγωνισμό με την τιμή της βασικής έκδοση S να ορίζεται στα 83.744 ευρώ. Για την έκδοση SE η τιμή ανεβαίνει στα 91,5 χιλιάρικά, ενώ για την top έκδοση HSE φτάνει στα 97.790 ευρώ, που είναι αρκετά παραπάνω από την ευχάριστη σε οδήγηση (για τα ηλεκτρικά δεδομένα) Ford Mustang Mach-e GT των 487 ίππων και των 860 Nm ροπής.
Στο εσωτερικό της I-PACE, η ποιότητα είναι υψηλή, χωρίς όμως να βγάζει κάτι το πολύ special.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ξεχωριστή μέσα-έξω, λιγότερο ευρύχωρη και όχι τόσο «λουσάτη» από ότι περιμένεις
Σχεδιαστικά δεν έχουν αλλάξει πολλά και μεταξύ μας δε χρειαζόταν άλλωστε, αφού η Jaguar I-Pace ξεχωρίζει, με το φαρδύ, άκρως αεροδυναμικό και με σπορ αναλογίες αμάξωμά της να τραβάει τα βλέμματα. Ειδικά μπροστά είναι απίθανη, χάρη και στο καπό που είναι ειδικά σχεδιασμένο έτσι ώστε να επιτρέπει την τοποθέτηση αερόσακου πεζών εκεί που συναντάται με το παρμπρίζ, αλλά και διαθέτει ειδικό αεραγωγό, που βελτιώνει τη ροή του αέρα! Νέα χρώματα έχουν εμπλουτίσει τη χρωματική παλέτα, υπάρχουν νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ενώ ο αγοραστής έχει περισσότερες εξατομικευμένες επιλογές ανάλογα με το πακέτο εξοπλισμού.
Περνώντας στο εσωτερικό της I-PACE, η ποιότητα είναι υψηλή, χωρίς όμως να βγάζει κάτι το πολύ special. Το Skoda Enyaq με είχε εντυπωσιάσει περισσότερο για παράδειγμα με δεδομένη τη διαφορά τιμής και… ονόματος. Η I-Pace πάντως έχει μια high-tech αύρα, χάρη στις ψηφιακές οθόνες και το νέο infotainment Pivi Pro με την κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Τις εντυπώσεις κερδίζει και η δεύτερη μικρότερη έγχρωμη οθόνη αφής των 5 ιντσών που βρίσκεται χαμηλά στην κεντρική κονσόλα. Υπάρχει νέο σύστημα πλοήγησης, που βοηθά την πρόσβαση και την απαραίτητη πληροφόρηση για τους κοντινότερους φορτιστές, αναβαθμισμένο φίλτρο ιονισμού αέρα καμπίνας και ηχοσύστημα Meridian 3D Surround Sound System με τεχνολογία Trifield που περιλαμβάνει πλέον 16 ηχεία και subwoofer. Το τελευταίο έχει εξαιρετική απόδοση και το ευχαριστήθηκα!
Στο κομμάτι της συνδεσιμότητας υπάρχει dual-modem με ενσωματωμένη κάρτα SIM 4G, δυνατότητα για αναβαθμίσεις over the air, θήκη ασύρματης φόρτισης κάτω από την κεντρική κονσόλα, ενώ μπορείς να συνδέσεις δύο smartphone ταυτόχρονα. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει πλέον νέο σύστημα 3D Surround Camera με το οποίο ο οδηγός έχει ορατότητα 360 μοιρών από την κεντρική οθόνη ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και φωτισμού. Προσφέρεται και ψηφιακός κεντρικός καθρέφτες, που τον είχαμε δει πρώτη φορά στο νέο Toyota RAV4.
Χωροταξικά, η I-Pace δεν απογοητεύει, αλλά ούτε και ενθουσιάζει με δεδομένο το τεράστιο μεταξόνιο των 2.990 χλστ.: Οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα, χωρίς όμως τον αρχοντικό «αέρα» άλλων μεσαίων SUV, ενώ ο χώρος αποσκευών των 505 λτ. Για τα καλώδια φόρτισης υπάρχει και το frunk, ο χώρος φόρτωσης των 27 λτ. κάτω από το εμπρός καπό.) είναι απλά ικανοποιητικός.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »