Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευκολία του χειρισμού και η ζωντάνια των επιταχύνσεων καθιστούν το Corsa πιο ενδιαφέρον από κάθε άλλη συμβατική του έκδοση
Το ηλεκτρικό Corsa έχει δεχθεί κάποιες προσαρμογές ώστε να είναι πιο διαχειρίσιμο το έξτρα βάρος που προσθέτουν οι μπαταρίες, όπως ενισχυμένο και πιο άκαμπτο μπροστινό υποπλαίσιο, νέα ρύθμιση κρεμαγιέρας και πιο σφιχτή ανάρτηση. Έτσι, σε καθημερινούς ρυθμούς η ευκολία του χειρισμού και η ζωντάνια των επιταχύνσεων καθιστούν το Corsa πιο ενδιαφέρον από κάθε άλλη συμβατική του έκδοση, ενώ παράλληλα η έλλειψη ήχου από το μηχανοστάσιο προσθέτει πόντους ηρεμίας. Αν και η ησυχία αυτή διαταράσσεται από τον ήχο που κάνει η ανάρτηση όταν οι (έξτρα) τροχοί των 17 ιντσών συναντούν εγκάρσιες ανωμαλίες. Το έξτρα βάρος δεν αφήνει πολλά περιθώρια για πιο γρήγορες «αναζητήσεις», καθώς μπορεί το Corsa να αποδεικνύεται αποτελεσματικό και ασφαλές, ωστόσο τα συστήματα υποβοήθησης ενεργοποιούνται συχνά, περιορίζοντας την αδράνεια που προκαλεί το βάρος και μαζί με αυτή τη συμμετοχή του οδηγού. Βέβαια μιλάμε για ένα μικρό μοντέλο, συνεπώς αυτό που έχει προτεραιότητα είναι τα αστικά του καθήκοντα, τα οποία θα τα φέρει εις πέρας με υψηλό βαθμό και παράλληλα, ενώ και στον αυτοκινητόδρομο που έχει καλό οδόστρωμα, ικανοποιεί με την ποιότητα κύλισής του. Μην ξεχνάμε και τα εξαιρετικά φρένα που αναφέραμε στην αρχή, τα οποία προσθέτουν έξτρα πόντους στο ασφαλές προφίλ του ηλεκτρικού Corsa.