Το CR-V γίνεται ο μεγαλύτερος αδελφός στην «οικογένεια» e:HEV της Honda με μερικές νέες αισθητικές πινελιές, ενώ συνεχίζει να προσφέρει απλόχερα οικονομία καυσίμου και άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός δρόμου με «όπλα» του το σοφιστικέ υβριδικό σύνολο και την μόνιμη τετρακίνηση.
Η Honda έχει αποχαιρετήσει από καιρό το diesel, προβάλλοντας έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα και επενδύοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας. Τρανό παράδειγμα, μετά το αποκλειστικά υβριδικό Jazz και το ηλεκτρικό Honda e, η 5η γενιά του CR-V, ενός από τα πιο «παραδοσιακά» SUV της αγοράς που εισέρχεται στην υβριδική οικογένεια e:HEV και αφήνει πίσω του τα «Hybrid» λογότυπα. Στα χέρια μας βρίσκεται η τετρακίνητη έκδοση στο πληρέστατο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance, της οποία το κόστος κτήσης ξεκινά από τα 44.800 ευρώ (από 37.700 ευρώ το δικίνητο στην εισαγωγική Comfort), τιμή που μπορεί να μην ακούγεται ως δέλεαρ, αλλά συνοδεύεται από ένα πλούσιο από κάθε άποψη πακέτο. Μάλιστα, για πρώτη φορά λανσάρεται και μια σπορτίφ έκδοση Sport Line με έξτρα κόστος 2.000 ευρώ για όσους αναζητούν ένα κάπως πιο «άγριο» look.
Ακόμα και υπό πίεση, αντιδρά προβλέψιμα και χωρίς πολλές κλίσεις. Ωστόσο, έχοντας προσανατολισμό την οικονομία & την οικολογία, ακόμα και στο Sport δεν εμπνέει για το κάτι περισσότερο.
Διακριτικές αλλαγές εξωτερικά, ποιοτικό & ευρύχωρο μέσα
Το έμβλημα της Honda με το μπλε περίγραμμα και η επιγραφή e:HEV το κάνουν να ξεχωρίζει από τις άλλες εκδόσεις.
Αισθητικά, τα έμπειρα μάτια θα ξεχωρίσουν τα νέα λογότυπα της Honda με μπλε περίγραμμα εμπρός και πίσω, ως ένδειξη χαμηλών ρύπων, καθώς επίσης και την επιγραφή e:HEV στο πίσω μέρος. Από εκεί και πέρα, το μήκους 4,6 μέτρων ιαπωνικό SUV διατηρεί αυτούσια τη δυναμική του εμφάνιση με άσσο στο μανίκι τις ενεργές γρίλιες που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες για αεροδυναμική και ψύξη.
Το εσωτερικό κινείται στα επίπεδα του premium με ποιοτικά υλικά και στιβαρή συναρμογή, ενώ και τα επίπεδα εργονομίας βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Το infotainment θέλει όμως χρόνο μέχρι να συνηθίσεις την λογική του, ενώ η απόκριση και η ευκρίνεια της οθόνης είναι καλή. Σημείο κλειδί της καμπίνας οι βασιλικοί χώροι για 5 ενήλικες επιβάτες εμπρός και πίσω, αλλά και για τις αποσκευές (πορτ-μπαγκάζ 497 λτ.).