Αρχοντικό πάτημα εντός δρόμου για το CR-V e:HEV με κυρίαρχο στοιχείο την άνεση. Η ανάρτηση «καταπίνει» λακκούβες και λοιπές ανωμαλίες του εδάφους υποδειγματικά.
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα οδήγησης καταλαβαίνεις ότι το CR-V e:HEV έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και πατά αρχοντικά στο δρόμο ανεξαρτήτως τερέν. Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος του δίνουν το πλεονέκτημα να «σιδερώνει» τις όποιες ανωμαλίες εντός και εκτός δρόμου. Σε off-road καταστάσεις, το ιαπωνικό SUV νιώθει σαν στο σπίτι του και το μόνο «φρένο» θα μπει από τα ασφάλτινα ελαστικά. Από την άλλη, στο δρόμο, ακόμα και αν ο οδηγός έχει… κέφια, θα του επιτρέψει να κινηθεί με ασφάλεια σε στροφοδιαδρομή χωρίς περιττές κλίσεις, ενώ ο συνδυασμός του καλού σε πληροφόρηση τιμονιού, της τετρακίνησης και του υβριδικού συστήματος των 184 ίππων θα συνεργαστεί με τον βέλτιστο τρόπο. Τα επίπεδα ηχομόνωσης είναι σε πολύ καλό επίπεδο, ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας δουλεύει υπερωρίες στην επιλογή «Sport» ή στο «Normal» με το γκάζι βυθισμένο.
Όσον αφορά στο υβριδικό σύνολο, το γνώριμο σύστημα Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) της Honda με τον 2λιτρο βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα συνεργάζονται με ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, για την πιο ομαλή μεταφορά της ροπής. Συνδυαστικά αποδίδει 184 άλογα με 315 Nm ροπής, ενώ μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 2 χλμ.. Σε επίπεδο κατανάλωσης, οι μετρήσεις μας έδειξαν 7,1 λτ./100 χλμ..
Η γνώμη μας Το υβριδικό Honda CR-V e:HEV αποτελεί μια καλή επιλογή στα μεσαία SUV συνδυάζοντας οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, καλές επιδόσεις, άπλετους χώρους, σιγουριά και άνεση στο δρόμο και πλήρη εξοπλισμό. Η τιμή του είναι λίγο πικάντικη στο μάτι, όχι όμως τόσο για όσα συνολικά προσφέρει.