Ο 1,6 λίτρων i-DTEC κινητήρας του Civic για άλλη μια φορά αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο με την πολιτισμένη του λειτουργία όσο και με την απόδοσή του, ικανοποιώντας σε κάθε περίπτωση τον οδηγό του. Στην συγκεκριμένη έκδοση με το 9τάχυτο κιβώτιο, ο κινητήρας αυτός εκφράζει ένα ακόμα πιο ραφιναρισμένο προφίλ και δείχνει πιο γεμάτος μέσω της πυκνής κλιμάκωσης, ωστόσο με τα 20 επιπλέον κιλά βάρος και την γενικότερη φιλοσοφία του κιβωτίου αυτού, οι επιδόσεις από στάση είναι ελαφρώς υποδεέστερες της χειροκίνητης έκδοσης, αλλά και πάλι ικανοποιητικές.
Στις ρεπρίζ πάντως και μέσω των kickdown, το 9τάχυτο Civic είναι σημαντικά πιο σβέλτο, ενώ τέλος, η κατανάλωση παρουσιάζεται κατά 0,7 λτ./100 χλμ. αυξημένη σε πραγματικές συνθήκες (μέση κατανάλωση στα 6,8 λτ./100 χλμ.). Όσον αφορά το κιβώτιο, αυτό διαθέτει και Sport λειτουργία όπου ανεβάζει σε πιο ψηλές στροφές στην αυτόματη επιλογή, ενώ ως χειροκίνητο διακρίνεται για την συμμετοχικότητα που προσφέρει και όχι τόσο για την αμεσότητά του.
Μόνο που κανένας έμπορος ή ο Σαρακακης το έχουν ή μπορούν/θέλουν να το παραγγείλουν!
Για την ακρίβεια μου είπαν ότι καμία δεκαριά diesel έμειναν και δεν θα φέρουν άλλα! Για αυτόματο ούτε καν το συζητούσαν! Απλά τραγική η αντιπροσωπεία!
Στην επαρχία απλά δεν μπορείς να το δεις πουθενά, μόνο τα βενζινoκίνητα civic. Και αυτό ένα αυτοκίνητο συνήθως 1.5 με 182 ίππους που το έχει κάποιος και μετακινείται από την αντιπροσωπεία. Εδώ οι αντιπροσωπείες δεν έχουν αυτοκίνητα να δει ο κόσμος. Για diesel πολύ δύσκολα έως ακατόρθωτα βασικά πράγματα. Για test drive δεν το συζητάμε καν. Το αυτοκίνητο μπορεί να είναι αξιόλογο, αλλά καταστρέφεται από άλλους παράγοντες, συν το γεγονός ότι ορισμένα μοντέλα ΈΧΟΥΝ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ, όπως για παράδειγμα το jazz, όπου στην έκδοση των 1.5 με 130 ίππους έχει τιμή όσο το 1.0 civic με τους 129 ίππους.
Ιανουαριο πήγα να παραγγείλω το Honda Jazz και μου είπαν, αρχές Ιουλίου, αν είναι δυνατόν! Χάνει πολύ η Honda με αυτή την πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας κρίμα!!!
Πως γίνεται σε καθε θεμα με ιαπωνικά η Κορεάτικα αυτοκίνητα να μπαίνουν γερμανικά τρολ και να σχολιάζουν ολο αρνητικά κ μετα εμεις οι φιλοι της ασιατικής αυτοκίνητο βιομηχανίας φταιμε που τους παμε κοντρα δεν πειράζει παρε σκοντα να να σκουντας 😅
Τον Οκτώβριο που είχα ρωτήσει την αντιπροσωπία του Σαρακάκη είχε διαθέσιμα 2 αυτόματα diesel. Αν ήθελα σε άλλο χρώμα μου είχαν πεί ότι θα έπρεπε να περιμένω το λιγότερο 5 μήνες...!!! Τραγικές αναμονές.... Για test drive δεν υπήρχε καν όχημα..... μόνο ένα χειροκίνητο κόκκινο. Όταν ζήτησα την πλούσια έκδοση πετρελαίου με ηλιοροφή, μου είπαν ότι την συγκεκριμένη έκδοση δεν την κάνουν εισαγωγή!!!! Από τις χειρότερες πολιτικές- στρατηγικές που έχω δει σε αντιπροσωπία.... κρίμα πραγματικά....
Μόνο που κανένας έμπορος ή ο Σαρακακης το έχουν ή μπορούν/θέλουν να το παραγγείλουν! Για την ακρίβεια μου είπαν ότι καμία δεκαριά diesel έμειναν και δεν θα φέρουν άλλα! Για αυτόματο ούτε καν το συζητούσαν! Απλά τραγική η αντιπροσωπεία!
Στην επαρχία απλά δεν μπορείς να το δεις πουθενά, μόνο τα βενζινoκίνητα civic. Και αυτό ένα αυτοκίνητο συνήθως 1.5 με 182 ίππους που το έχει κάποιος και μετακινείται από την αντιπροσωπεία. Εδώ οι αντιπροσωπείες δεν έχουν αυτοκίνητα να δει ο κόσμος. Για diesel πολύ δύσκολα έως ακατόρθωτα βασικά πράγματα. Για test drive δεν το συζητάμε καν. Το αυτοκίνητο μπορεί να είναι αξιόλογο, αλλά καταστρέφεται από άλλους παράγοντες, συν το γεγονός ότι ορισμένα μοντέλα ΈΧΟΥΝ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ, όπως για παράδειγμα το jazz, όπου στην έκδοση των 1.5 με 130 ίππους έχει τιμή όσο το 1.0 civic με τους 129 ίππους.
Ιανουαριο πήγα να παραγγείλω το Honda Jazz και μου είπαν, αρχές Ιουλίου, αν είναι δυνατόν! Χάνει πολύ η Honda με αυτή την πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας κρίμα!!!
Πως γίνεται σε καθε θεμα με ιαπωνικά η Κορεάτικα αυτοκίνητα να μπαίνουν γερμανικά τρολ και να σχολιάζουν ολο αρνητικά κ μετα εμεις οι φιλοι της ασιατικής αυτοκίνητο βιομηχανίας φταιμε που τους παμε κοντρα δεν πειράζει παρε σκοντα να να σκουντας 😅
Για αυτό Skoda για να βρεις αυτό που θέλεις,όποσ το θέλεις.
Τον Οκτώβριο που είχα ρωτήσει την αντιπροσωπία του Σαρακάκη είχε διαθέσιμα 2 αυτόματα diesel. Αν ήθελα σε άλλο χρώμα μου είχαν πεί ότι θα έπρεπε να περιμένω το λιγότερο 5 μήνες...!!! Τραγικές αναμονές.... Για test drive δεν υπήρχε καν όχημα..... μόνο ένα χειροκίνητο κόκκινο. Όταν ζήτησα την πλούσια έκδοση πετρελαίου με ηλιοροφή, μου είπαν ότι την συγκεκριμένη έκδοση δεν την κάνουν εισαγωγή!!!! Από τις χειρότερες πολιτικές- στρατηγικές που έχω δει σε αντιπροσωπία.... κρίμα πραγματικά....