ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολιτισμένη είναι η συνεργασία του 1,6 λτ. i-DTEC κινητήρα με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, προσδίδοντας στο Civic έναν εστιασμένο στην άνεση και στην πρακτικότητα χαρακτήρα.

Κινητήρας: Πιο ραφιναρισμένο συνολικά

46.778 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2019)

Ο 1,6 λίτρων i-DTEC κινητήρας του Civic για άλλη μια φορά αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο με την πολιτισμένη του λειτουργία όσο και με την απόδοσή του, ικανοποιώντας σε κάθε περίπτωση τον οδηγό του. Στην συγκεκριμένη έκδοση με το 9τάχυτο κιβώτιο, ο κινητήρας αυτός εκφράζει ένα ακόμα πιο ραφιναρισμένο προφίλ και δείχνει πιο γεμάτος μέσω της πυκνής κλιμάκωσης, ωστόσο με τα 20 επιπλέον κιλά βάρος και την γενικότερη φιλοσοφία του κιβωτίου αυτού, οι επιδόσεις από στάση είναι ελαφρώς υποδεέστερες της χειροκίνητης έκδοσης, αλλά και πάλι ικανοποιητικές.

Στις ρεπρίζ πάντως και μέσω των kickdown, το 9τάχυτο Civic είναι σημαντικά πιο σβέλτο, ενώ τέλος, η κατανάλωση παρουσιάζεται κατά 0,7 λτ./100 χλμ. αυξημένη σε πραγματικές συνθήκες (μέση κατανάλωση στα 6,8 λτ./100 χλμ.). Όσον αφορά το κιβώτιο, αυτό διαθέτει και Sport λειτουργία όπου ανεβάζει σε πιο ψηλές στροφές στην αυτόματη επιλογή, ενώ ως χειροκίνητο διακρίνεται για την συμμετοχικότητα που προσφέρει και όχι τόσο για την αμεσότητά του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
PAROXES NEW & MTX MERCEDES