ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολιτισμένος, ικανός και οικονομικός είναι ο «ανανεωμένος» πετρελαιοκινητήρας i-DTEC που εφοδιάζει το Civic.

    Κινητήρας: Πολιτισμένος, ικανός και οικονομικός

    96.678 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2019)

    O i-DTEC κινητήρας έχει δεχτεί πλήθος αλλαγών ωστόσο διατηρεί τις ίδιες τιμές απόδοσης και ροπής (120 ίππων/4.000 σ.α.λ και 300 Nm/2.000 σ.α.λ). Πιο συγκεκριμένα ξανασχεδιάστηκε το αλουμινένιο μπλοκ εξωτερικά με νέες ενισχύσεις οι οποίες οδηγούν σε αυξημένη στιβαρότητα και περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία. Βασική αλλαγή είναι τα χαλύβδινα έμβολα αντί των αλουμινένιων που υπήρχαν πριν. Οι Ιάπωνες διαχειρίζονται καλύτερα τη θερμότητα με το ατσάλι γεγονός που ψύχει καλύτερα το μπλοκ και με τη σειρά του κάνει πιο εύκολη τη δουλειά της κυλινδροκεφαλής της οποίας η διαδικασία χύτευσης γίνεται πλέον με νέο τρόπο και είναι πιο λεπτή και πιο ελαφριά από ότι στο προηγούμενο Civic.

    Εκτεταμένη έρευνα έχει γίνει και στην επεξεργασία των καυσαερίων, την παγίδευση και επεξεργασία των NOx και των σωματιδίων χωρίς τη χρήση πρόσθετων αλλά με φίλτρο αναγέννησης. Aποτέλεσμα όλων αυτών είναι με βάση τα νέα πρότυπα μετρήσεων, το εν λόγω μοτέρ να έχει εργοστασιακή κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 117 γρ./χλμ., τιμές WLTP που είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακές.

    Στο δρόμο, η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Civic παρουσιάζει πολύ θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ενώ λειτουργικά εντυπωσιάζει με το βάθος της και το πώς «ανοίγει» αρμονικά και γραμμικά έως και πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. δημιουργώντας ένα πολύ σεβαστό «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας για πετρελαιοκινητήρα. Όσον αφορά στο μοτέρ αυτό καθ`αυτό, γίνεται επίσης άμεσα αντιληπτός ο περιορισμός των δονήσεων και του κροταλίσματος του, στοιχεία που προσμετρούν θετικά στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και σε αυτή την έκδοση, ενώ η μέση τιμή των 6,1 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες επιβεβαιώνει τον οικονομικό στη χρήση χαρακτήρα του.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    fiat