ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε συνδυασμό με το κοντό 6άρι ο κιβώτιο και τα 130 άλογα του 1,5 i-VTEC κινητήρα του Honda Jazz «γαζώνει»…

    Κινητήρας: Γαζώνει με το «κοντό» 6άρι κιβώτιο

    49.101 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2019)

    Ο ατμοσφαιρικός 1.500άρης βενζινοκινητήρας i-VTEC είναι γνωστός από το HR-V. Η ισχύς των 130 ίππων κορυφώνεται στις 6.600 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής (155 Nm) είναι διαθέσιμη στις 4.600 σ.α.λ. Στην πράξη, η διάθεση για υψηλό στροφάρισμα (κόφτης στις 7.000 σ.α.λ.) και η πυκνή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου προσφέρουν γαργαλιστικές επιδόσεις, τόσο από στάση (0-100 κάτω από 9 δλ.), όσο και στις ρεπρίζ (60-100 με 4η σε 7,5 δλ και 80-120 με 5η σε 10,0 δλ). Οι τελευταίες ειδικά επικουρούνται τα μάλλα από το κιβώτιο μιας και η κοντή κλιμάκωση εξισορροπεί έως ένα βαθμό την «άδεια» αίσθηση χαμηλά σε σύγκριση με ένα τούρμπο μοτέρ. Βέβαια όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο ενισχύεται ο θόρυβος, ενώ και η κατανάλωση δεν μένει ανεπηρέαστη. Έτσι η μέση τιμή της στη διάρκεια της δοκιμής ήταν στα 6,8 λτ./100 χλμ. αντίστοιχη 1.000άρηδων τούρμπο κινητήρων της κατηγορίας με περισσότερη ροπή.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Autotriti.gr
    FALKEN VS CONTINENTAL