Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια πραγματική μέση κατανάλωση ενέργειας γύρω στις 18,5 kWh/100 χλμ., που μεταφράζεται σε μια μέση αυτονομία γύρω στα 360-370 χλμ., όταν κατά τα ηλεκτρικά ειωθότα στην πόλη αυξάνεται (βγάζει γύρω στα 450 χλμ.) και στο ταξίδι με 120 χλμ./ μειώνεται (έως και κάτω από 300 χλμ.).
Το Honda e:Νy1 έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων που κινεί τους εμπρός τροχούς και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 68,8 kWh. Παρά τα κάποια 1.730 κιλά, το e:Ny1 τα πάει καλά σε επιδόσεις χάρη και στη άμεση ροπή των 310 Nm από το σημείο μηδέν: Με 0-100 σε 7,9 δλ. και επιταχύνσεις προσπεράσματος 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ και 5,8 δλ. είναι σβέλτο και σίγουρα πολύ πιο γρήγορο από το υβριδικό HR-V που για τις ίδιες διαδικασίες θέλει, 9,7, 5,4 και 7,6 δλ. αντίστοιχα. Το υβριδικό πάντως υπερτερεί λίγο σε τελική που είναι 170 χλμ./ώρα έναντι 160 του ηλεκτρικού e:Νy1.
To μείζον όμως σε ένα ηλεκτρικό είναι η αυτονομία. Για το e:Νy1, η Ηonda υπόσχεται μια μέση αυτονομία 412 χλμ.. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια πραγματική μέση κατανάλωση ενέργειας γύρω στις 18,5 kWh/100 χλμ., που μεταφράζεται σε μια μέση αυτονομία γύρω στα 360-370 χλμ., όταν κατά τα ηλεκτρικά ειωθότα στην πόλη αυξάνεται (βγάζει γύρω στα 450 χλμ.) και στο ταξίδι με 120 χλμ./ μειώνεται (έως και κάτω από 300 χλμ.). Όχι άσχημα, όπως και η στάνταρ υποδοχή φόρτισης σε Wallbox, που είναι στα 11 kW κάτι που συντελεί στην πλήρη φόρτιση μέσα σε 6 ώρες. Ωστόσο, η υποδοχή ταχυφόρτισης είναι αργή στα μόλις 78 kW και για τη φόρτιση 10-80% χρειάζονται 45 λεπτά, που είναι πολύς χρόνος για τέτοιας χωρητικότητας μπαταρία.