Το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη DCT τονίζει το θετικό τράβηγμα του 3κύλινδρου 1,0T κινητήρα.
O γνωστός 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας των Hyundai-Kia συνδυάζεται στο μοντέλο δοκιμής με 48-βολτο ήπια υβριδική σύστημα και εμφανίζει βελτιωμένη ροπή (από 172 Nm έχει ανέβει στα 200 Nm). Το 3κύλινδρο συνεχίζει να αποδίδει 100 ίππους και έχει σύστημα CVVD (Continuously Variable Valve Duration) που ρυθμίζει συνεχώς τη διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Στην πράξη κινεί με άνεση το Bayon και έχει αρκετά πολιτισμένη λειτουργία μέχρι τις μεσαίες στροφές λειτουργίας τουλάχιστον με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη DCT να τονίζει το θετικό τράβηγμα του συνόλου. Ανάλογα με το επιλεγμένο οδηγικό προφίλ (στάνταρ), το κιβώτιο διαμορφώνει ανάλογα τις στροφές που κρατάει και αλλάζει τη σχέση στο κιβώτιο (στο Eco πολύ αλλάζει πολύ χαμηλά και στο Sport ψηλά). Γενικότερα δίνει περισσότερη έμφαση στην ομαλότητα και την οικονομία παρά στην ταχύτητα των αλλαγών, ενώ χειροκίνητη σειριακή λειτουργία γίνεται μόνο από τον λεβιέ, αφού δεν υπάρχουν paddles στο τιμόνι. Το ήπια υβριδικό σύστημα συγκρατεί την κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας είναι στα 7,5 λτ./100 χλμ., όταν στο μη εξηλεκτρισμένο αυτόματο Bayon ήταν γύρω στα 8,0 λτ./100 χλμ.. Χάρη στο 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, το «έξυπνο» αυτόματο κιβώτιο προσφέρει τη λειτουργία Sailing (με Eco πρόγραμμα): ΅Οταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, ο κινητήρας σβήνει και αρχίζει η ελεύθερη κύλιση, για να επανέλθει άμεσα η λειτουργία όταν ο οδηγός πιέσει και πάλι το γκάζι ή ακουμπήσει το φρένο. Χάρη στη συγκεκριμένη λειτουργία, το αυτόματο Bayon έχει κατανάλωση στο ταξίδι που θυμίζει diesel, αφού με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα καίει μόλις 5,1 λτ./100 χλμ..
Ο επιλογέας κίνησης μπορεί να κάνει και σειριακές χειροκίνητες αλλαγές, αν τον μετακινήσεις αριστερά: Σπρώχνοντας μπροστά ανεβάζει και τραβώντας πίσω κατεβάζει μια σχέση.