Το Hyundai Bayon προσεγγίζει ιδανικά το οδηγικό προφίλ που απαιτεί η συγκεκριμένη κατηγορία, όντας άνετο στις καθημερινές μετακινήσεις και ήσυχο ανοιχτό δρόμο.
Χάρη στην μαλακή του ανάρτηση, το Bayon καταφέρνει να αποσβένει με επιτυχία τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου και σε συνδυασμό με το ελαφρύ τιμόνι καθίσταται αρκετά ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα. Φυσικά, το αυτόματο κιβώτιο τονίζει την ευχρηστία στο αστικό περιβάλλον, ενώ η ήπια υβριδική τεχνολογία κάνει το start/stop να δουλεύει τέλεια και άμεσα στην κίνηση της πόλης, πέρα φυσικά από τα (μικρά) οφέλη στην κατανάλωση καυσίμου. Θα μπορούσε να πει κανείς πως το αυτόματο κιβώτιο ολοκληρώνει το αστικό πακέτο του Bayon, το οποίο βέβαια ως crossover έχει ικανή απόσταση από το έδαφος ικανοποιώντας και κατά την κίνησή του σε «πατημένους» χωματόδρομους. Στα θετικά, του μοντέλου δοκιμής είναι φυσικά και το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα, που είναι ανάλογο ακριβότερων και μεγαλύτερων μοντέλων, με το ειδικό ηλεκτρονικό όργανο (ντεσιμπελόμετρο) να δείχνει 67,1 db στα 120 χλμ./ώρα και 69,5 db στα 140 χλμ./ώρα. Εξαιρετικά σε απόδοση και τα φρένα (με δίσκους σε όλους τους τροχούς, τους μπροστά αεριζόμενους) όπου για το «κοκκάλωμα» 100-0 χλμ./ώρα χρειάστηκε μόλις 36,5 μ..
Tο αυτόματο κιβώτιο τονίζει την ευχρηστία στο αστικό περιβάλλον, ενώ η ήπια υβριδική τεχνολογία κάνει το start/stop να δουλεύει τέλεια και άμεσα στην κίνηση της πόλης.