Σύγχρονος ελέω και των δύο τεράστιων οθονών είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του Hyundai Kona, πρακτική για τις μπόλικες θήκες αποθήκευσης θα χαρακτηρίζεται την χωροταξία, θα θέλαμε και κάποια μαλακής υφής πλαστικά όπως «επιτάσσει» και η κατηγορία των οικογενειακών SUV.
Το νέο Hyundai Kona διαθέτει υψηλού επιπέδου ψηφιακό «οπλοστάσιο» από τον στάνταρ εξοπλισμό, με «βασική» touchscreen 12,3 ιντσών και εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης. Αναμενόμενα, λοιπόν, στην κορυφαία έκδοση N Line αναβαθμίζονται και οι ψηφιακές παροχές του μοντέλου με μία δεύτερη οθόνη 12,3 ιντσών (διαθέσιμη από το 2ο επίπεδο) η οποία λειτουργεί ως πίνακας οργάνων. Αμφότερες έχουν ενιαία διάταξη, συνθέτοντας ένα «αιωρούμενο» οριζόντιο ταμπλό.
Από το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού Distinctive έχουμε τις δύο οθόνες των 12,3 ιντσών, αμφότερες σε ενιαία διάταξη, οι οποίες συνθέτουν το περίφημο «αιωρούμενο» οριζόντιο ταμπλό C-Pad.
Από εκεί και πέρα, η φράση «full του κόκκινου» που αναφέραμε προηγουμένως βρίσκει απόλυτα πεδίο εφαρμογής στην εσωτερική διαμόρφωση του Hyundai Kona. Το N Line πακέτο εξοπλισμού φέρει υφασμάτινη επένδυση καθισμάτων με κόκκινες διακριτικές ραφές, κόκκινα διακοσμητικά εξώρραφα στον τιμόνι και τον λεβιέ, N Line κόκκινες λεπτομέρειες στο ταμπλό και τους αεραγωγούς, καθώς και μεταλλικά πεντάλ οδηγού.
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, θα θέλαμε σε κάποια σημεία μαλακής υφής υλικά, όμως η συναρμογή και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών υλοποιούνται κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά. Εκείνο που σίγουρα θα ικανοποιήσει τον οποιονδήποτε είναι η χωροταξία της καμπίνας του Hyundai Kona. Η κεντρική κονσόλα είναι πραγματικά τεράστια (με δύο ποτηροθήκες και ευμεγέθη τεμπέλη), οι θήκες των πλαϊνών θυρών είναι κάτι παραπάνω από ευρύχωρες, ενώ και ο συνοδηγός μπορεί να ακουμπήσει... δύο κινητά τηλέφωνα, μέσα στην μακρόστενη θήκη που βρίσκει ακριβώς πάνω από το ντουλαπάκι.