Παρά τους 18άρηδες τροχούς, το Kona των 198 ίππων ήταν κάτι παραπάνω από άνετο στη διαχείριση των αρκετών ανωμαλιών που συναντά κανείς στους ελληνικούς δρόμους, με την καλή απόσταση από το έδαφος (17 εκ.) να δίνει περιθώρια και για ήπιες off-road εξορμήσεις.
Από ένα οικογενειακό SUV υπάρχουν και περισσότερες απαιτήσεις στην οδική συμπεριφορά, τουλάχιστον ως προς τα επίπεδα άνεσης. Αυτό είναι που θα αναζητήσει ο μέσος οικογενειάρχης, αυτό διαπιστώσαμε κι εμείς στη δοκιμή του μοντέλου (πιο άνετο από τις λοιπές, μικρότερης ιπποδύναμης εκδόσεις). Παρά τους 18άρηδες τροχούς, το Kona των 198 ίππων ήταν αρκετά ικανοποιητικό στη διαχείριση των αρκετών ανωμαλιών που συναντά κανείς στους ελληνικούς δρόμους, με την καλή απόσταση από το έδαφος (17 εκ.) να δίνει περιθώρια και για ήπιες off-road εξορμήσεις.
Από εκεί και πέρα, το σχετικά ελαφρύ τιμόνι «κόβει» πόντους στην οδηγική αίσθηση και περιορίζει την πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός. Αν θέλεις να το «αισθανθείς» λίγο περισσότερο, τότε πρέπει να επιστρατεύσεις το Sport Drive Mode, το οποίο «βαραίνει» το τιμόνι ενώ ταυτόχρονα βοηθά τον κινητήρα να «τσιμπήσει» περισσότερο, για να βγάλει με περισσότερη άνεση όλο το εύρος των 198 ίππων. ΟΚ, δεν θα ξεκινήσεις τις στροφές στο όριο στην ανάβαση μιας ορεινής διαδρομής, αλλά σε κάθε περίπτωση το Hyundai Kona είναι αποτελεσματικό και ασφαλές, με την στάνταρ σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Hyundai Smart Sense να διευκολύνει κι αυτή με το έργο της τον οδηγό. Τέλος, πολύ καλά είναι τα φρένα του μοντέλου (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, δισκόφρενα πίσω), με την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να έρχεται στα 37,2 μέτρα (θερινά/κανονικά ελαστικά Nexen N'Fera Primus).