ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Επιδόσεις στο μέσο όρο της κατηγορίας & κατανάλωση στα 8 λτ./100 χλμ.

 Σχολιάστε 
45.851 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2024)
Μπορεί να μην «δίνει» τις επιδόσεις που περιμένεις από ένα αυτοκίνητο σχεδόν 200 ίππων, μα η «τίμια» κατανάλωση (5,6 λτ./100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο) και η πολιτισμένη λειτουργία στις υψηλές στροφές

Μπορεί να μην «δίνει» τις επιδόσεις που περιμένεις από ένα αυτοκίνητο σχεδόν 200 ίππων, μα η «τίμια» κατανάλωση (5,6 λτ./100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο) και η πολιτισμένη λειτουργία στις υψηλές στροφές είναι χαρακτηριστικά που θα εκτιμήσεις σε ένα ταξίδι.

Κάτω από το καπό του Hyundai Kona των 198 ίππων βρίσκουμε ένα «μέλος» της οικογένειας TGD-i. Αναφερόμαστε, βεβαίως, στον turbo βενζινοκινητήρα τεχνολογίας συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, ο οποίος στην παρούσα έκδοση έχει χωρητικότητα 1.598 κυβικών εκατοστών (265 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.). Το ίδιο ακριβώς σύνολο «φορούσε» και το Kona 1ης γενιάς, με τις εντυπώσεις να μην αλλάζουν δραματικά. Σε χαμηλές λοιπόν στροφές θα «νιώσεις» ένα νεύρο, ενώ καθώς ανεβάζεις ταχύτητα υπάρχει μία γραμμικότητα στην απόδοση και όχι κάποιο βίαιο ξέσπασμα. Στο sport mode βέβαια η επιτάχυνση είναι πιο έντονη αν και οι επιδόσεις κινούνται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Μας άρεσε, πάντως, η πολιτισμένη λειτουργία του συνόλου ακόμη και στις πιο υψηλές αυτές ταχύτητες. Το ειδικό μας όργανο (ντεσιμπελόμετρο) κατέγραψε μόλις 67 dB θορύβου στα 120 χλμ./ώρα, μία τιμή που είναι από τις κορυφαίες στην κατηγορία και η οποία αποτυπώθηκε στην σχεδόν αποκομμένη από εξωτερικούς θορύβους καμπίνα του Kona.

 
Από την άλλη πλευρά, σε επίπεδο κατανάλωσης τα 8 λίτρα στα 100 χλμ. μέσων πραγματικών συνθηκών κρίνονται κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά. Δεδομένης, κιόλας, της απουσίας κάποιας υβριδικής τεχνολογίας που αφενός θα συγκρατούσε την κατανάλωση εντός πόλης, αφετέρου θα επέτρεπε ελεύθερη διέλευση στον πράσινο Δακτύλιο (εξαίρεση οι εκδόσεις μέχρι 145 γρ. CO2/χλμ. που μπαίνουν κανονικά).

Σελίδα 1Δοκιμή Hyundai Kona N Line με 198 άλογα: Το ισχυρότερο Kona βενζίνης
Σελίδα 2Σχεδίαση: Full του κόκκινου με μπόλικες σπορτίφ πινελιές
Σελίδα 3Εσωτερικό: Hi-tech καμπίνα με διπλή οθονάρα & άφθονες θήκες που χωράνε... τα πάντα/οπουδήποτε μπορείς να φανταστείς
Σελίδα 4Κινητήρες: Επιδόσεις στο μέσο όρο της κατηγορίας & κατανάλωση στα 8 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Πολύ άνετο στο δρόμο, αλλά χάνει πόντους στην αίσθηση του τιμονιού
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS