Με αρωγό την τετρακίνηση που προσφέρει κορυφαία πρόσφυση all weather, η συμπεριφορά του υβριδικού Hyundai Tucson είναι απόλυτα ουδέτερη. Το τιμόνι πάντως θα το θέλαμε λιγότερο ελαφρύ.
Οδηγικά δεν έχει αλλάξει κάτι με το υβριδικό Hyundai Tucson να διατηρεί στο ακέραιο το πλεονέκτημα της άνεσης, που τονίζεται από το χαμηλό επίπεδο θορύβου. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο από την άμεση παύση του βενζινοκινητήρα όταν αφήνεις το γκάζι, όσο και από την απουσία βουητού στην επιτάχυνση.
Στις εκτός δρόμου περιηγήσεις κύριο όπλο δεν είναι τόσο τα 170 χλστ. από το έδαφος, όσο η αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, που αξίζει σίγουρα τα παραπάνω 2.100 ευρώ.
Χάρη στην πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και στα «σωστά» ελαστικά με διάσταση 235/55 R18, το υβριδικό Tucson δεν κοπανάει και προσφέρει μια σπουδαία ποιότητα κύλισης, ενώ η τετρακίνηση κάνει τη διαφορά στο βρεγμένο, χιονισμένο ή ολισθηρό οδόστρωμα γενικότερα. Με τη συμπεριφορά να είναι απόλυτα ουδέτερη σε συνδυασμό με τις γαργαλιστικές επιδόσεις και τα θεόφαρδα μετατρόχια, το σύνολο σε προδιαθέτει για γρήγορο ρυθμό σε αντίθεση πάντως με το ελαφρύ πλην όμως ακριβές τιμόνι. Ιδιαίτερης μνείας αξίζουν τα φρένα (35,2 μ. για το «κοκκάλωμα» σε φρενάρισμα πανικού από τα 100 χλμ./ώρα), ενώ ακόμη και στη συνεχή χρήση δεν έδειξαν ιδιαίτερα σημάδια κόπωσης.
Στις εκτός δρόμου περιηγήσεις κύριο όπλο δεν είναι τόσο τα 170 χλστ. από το έδαφος, όσο η αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Μάλιστα για ζόρικες καταστάσεις υπάρχουν έξτρα προγράμματα λειτουργίας (Snow, Mud, Sand), αλλά και «κλείδωμά» της. Δε θα πρέπει πάντως να παραβλέψει κάποιος πως τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι αμιγώς ασφάλτινα. Στα εφόδια του Tucson περιλαμβάνεται και η υποβοήθηση για τις καταβάσεις (Hill Descent), ωστόσο θα θέλαμε την ύπαρξη εφεδρικού τροχού, έστω ανάγκης και όχι κιτ επισκευής.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson Full Hybrid με 215 PS |
Σελίδα 2 | Ίδια (σχεδόν) τιμή, καλύτερος εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει λιγότερο, χωρίς να είναι αργότερο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με όπλο την άνεση και το all weather κράτημα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |