ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει λιγότερο, χωρίς να είναι αργότερο

1.075 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2025)
Μπορεί από τα 230 να έπεσε στα 215 άλογα, αλλά το υβριδικό Hyundai Tucson βελτίωσε τη ροπή και διατήρησε τις δυναμικές του επιδόσεις και μάλιστα με ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση: Η μέση τιμή στη διάρκει

Μπορεί από τα 230 να έπεσε στα 215 άλογα, αλλά το υβριδικό Hyundai Tucson βελτίωσε τη ροπή και διατήρησε τις δυναμικές του επιδόσεις και μάλιστα με ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση: Η μέση τιμή στη διάρκεια της δοκιμής ήταν 7,3 λτ./100 χλμ..

Στο υβριδικό Tucson του σήμερα η διάταξη παραμένει ίδια: Ο 1,6 T-GDI turbo βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων, που παίρνει ρεύμα από μια μικρή μπαταρία της 1,49 kWh. Μόνο που πλέον ο κινητήρας βενζίνης από τα 180 έπεσε στα 160 άλογα συμπαρασύροντας τη συνδυαστική απόδοση από τα 230 στα 215 άλογα. Πάντως η ροπή από τα 350 Nm στις 1.500-4.500 σ.α.λ., βελτιώθηκε τόσο σε ποσότητα (367 Nm), όσο και ποιότητα (από τις 1.000 σ.α.λ.).


Στην πράξη και σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις από τα ηλεκτρονικά μας όργανα και όχι… της αίσθησης (το Auto Τρίτη είναι το μόνο ελληνικό μέσο αυτοκινήτου που κάνει μετρήσεις) το υβριδικό Tucson διατηρεί τις… GTi επιδόσεις (0-100 σε 7,8δλ., 0,7 δλ. καλύτερα από τις υποσχέσεις, ενώ τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα είναι υπόθεση σε 4,0 και 5,2δλ. αντίστοιχα), χωρίς φυσικά να ακούς το βουητό που παράγουν τα συνήθη υβριδικά συστήματα με τύπου CVT κιβώτιο. Εδώ υπάρχει «κανονικό» αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους δύο κινητήρες χωρίς να ενοχλεί ηχητικά στο βαθύ πάτημα του γκαζιού.

Κατά τα άλλα, οι εκκινήσεις στα φανάρια, στην κίνηση ή ακόμα και το παρκάρισμα γίνονται φυσικά ηλεκτρικά, όπως και μικρές αποστάσεις, κάτι που συνολικά βοηθά τη συγκρατημένη κατανάλωση. Οι ηπιότερες ρυθμίσεις μάλιστα την έριξαν κατάτι (μέση δοκιμής στα 7,3 από 7,5 λτ./100 χλμ.), ούσα εξαιρετική για ένα τετρακίνητο οικογενειακό SUV. Στην πόλη και με πρόγραμμα ECO έπεσε κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. (στα 5,7), ενώ μεγαλύτερο όφελος έδειξαν οι μετρήσεις μας για το ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα που από τα 7,8 λτ./100 χλμ. είναι πλέον γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ.

Σελίδα 1Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson Full Hybrid με 215 PS
Σελίδα 2Ίδια (σχεδόν) τιμή, καλύτερος εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει λιγότερο, χωρίς να είναι αργότερο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με όπλο την άνεση και το all weather κράτημα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
AUTOFIT WINTER CHECK