Το 1.197 κ.εκ. ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, μηχανικό σύνολο των 84 ίππων και των 118 Nm ροπής κινεί απροβλημάτιστα το i10 και διαθέτει σχετικά πολιτισμένη λειτουργία.
Το 1.197 κ.εκ. ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, μηχανικό σύνολο των 84 ίππων και των 118 Nm ροπής, όπως είδαμε και στη χειροκίνητη έκδοση καταφέρνει να κινεί απροβλημάτιστα το ελαφρύ αμάξωμα και μάλιστα διαθέτει σχετικά πολιτισμένη λειτουργία. Στην περίπτωση μας τώρα, η αυτοματοποιημένη έκδοση αναλαμβάνει τη διαδικασία της σύμπλεξης-αποσύμπλεξης, με αποτέλεσμα εσείς να έχετε την αίσθηση αυτόματου. Γι αυτό το λόγο όταν ανεβάζει σχέση υπάρχει μια στιγμιαία αδράνεια, η οποία συνηθίζεται με τον καιρό, ενώ με στιγμιαίο άφημα του γκαζιού την ώρα της αλλαγής μετριάζεται το κόμπιασμα. Στην πράξη πάντως καταφέρνει να δώσει νεύρο στις ρεπρίζ, πετυχαίνοντας σημαντικά καλύτερα νούμερα έναντι της χειροκίνητης. 8,2 δλ. έναντι 14,2 για το 60-100 χλμ./ώρα δλ. και 10,7 δλ. έναντι 22,5 για το 80-120 χλμ./ώρα. Από την άλλη υστερεί στο 0-100 χλμ./ώρα (14,2 δλ. με 12,6 δλ.), αλλά μιλάμε για μίνι μοντέλο, αυτό που θες είναι δύναμη για μια προσπέραση όχι σπριντ από το φανάρι… Όσον αφορά στην κατανάλωση κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα, των 7,0- 7,2 λτ./100 χλμ., λίγο περισσότερο από το μέσο όρο της κατηγορίας.