ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Μια κατηγορία πάνω

123.903 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2020)
Tο i10 διαθέτει στιβαρό πάτημα και είναι αρκετά ευθύβολο στις ευθείες, ενώ η πρόσφυση στέκεται σε υψηλά επίπεδα διευρύνοντας έτσι τα αστικά όρια της κατηγορίας.
2 Φωτογραφίες »

Tο i10 διαθέτει στιβαρό πάτημα και είναι αρκετά ευθύβολο στις ευθείες, ενώ η πρόσφυση στέκεται σε υψηλά επίπεδα διευρύνοντας έτσι τα αστικά όρια της κατηγορίας.

Το i10 και σε αυτή την έκδοση καταφέρνει να ξεπεράσει τα όρια της μίνι κατηγορίας, διαμορφώνοντας ένα πολύ ολοκληρωμένο προφίλ, που συναγωνίζεται αυτοκίνητα μεγαλύτερης κλάσης. Ως μίνι είναι δεδομένα ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με ακτίνα στροφής 5 μ., ενώ παράλληλα προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Δεν θα διαταράξει την ηρεμία των επιβατών, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει έντονες αναπηδήσεις του πίσω άξονα και να απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες. Επιπλέον το κορεάτικο μοντέλο διαθέτει στιβαρό πάτημα και είναι αρκετά ευθύβολο στις ευθείες, διευρύνοντας έτσι τα αστικά όρια της κατηγορίας (ειδικά στην έκδοση των 84 ίππων), ενώ ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας. 

Σελίδα 1Δοκιμή: Αυτόματο Hyundai i10
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο αλλά & άνετο
Σελίδα 3Κινητήρας: Κέρδος οι καλύτερες ρεπρίζ
Σελίδα 4Στο δρόμο: Μια κατηγορία πάνω
Σελίδα 5Η γνώμη μας
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL