To «τουρμπάτο» Hyundai i10 συνδυάζεται αποκλειστικά με το σπορ πακέτο N-Line και έτσι το σύνολο έχει ένα ξεχωριστό οδηγικό «χρώμα».
Οδηγικά δεν άλλαξε τίποτα και έτσι το… γαργαλιστικό i10 παραμένει ένα ευκολοδήγητο και ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης χάρη σε πλεονεκτήματα, όπως το λιλιπούτειο μήκος (3,7 μ.), ο μόλις 9,8 μ. κύκλος στροφής και η στάνταρ κάμερα όπισθεν. Από την άλλη, η σπορτίφ ρύθμιση του πλαισίου, το χαμηλό βάρος και η προθυμία του κινητήρα προσδίδουν μια εσάνς μίνι GTi.
H σπορτίφ ρύθμιση του πλαισίου, το χαμηλό βάρος και η προθυμία του κινητήρα προσδίδουν μια εσάνς μίνι GTi. Ίσως θα θέλαμε μια 6η σχέση στο κιβώτιο με τον ακριβή και εύχρηστο επιλογέα, που θα έκανε πιο παιχνιδιάρικη την οδηγική εμπειρία και θα έριχνε το θόρυβο στο ταξίδι.
Συνολικά, το τούρμπο i10 είναι ένα ευχάριστο οδηγικά σύνολο με ξεχωριστό «χρώμα», που χάρη και στους στάνταρ τροχούς των 16 ιντσών έχει πειστικό «πάτημα» με συγκρατημένη κλίση και θετικό τιμόνι. Ακόμα και στη γρήγορη οδήγηση σε στροφές, το δυνατό i10 κρατάει δυναμικά, χωρίς αισθητές αναπηδήσεις από την ανάρτηση, η οποία μάλιστα απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες. Σίγουρα θα θέλαμε μια 6η σχέση στο κιβώτιο με τον ακριβή και εύχρηστο επιλογέα, που θα έκανε πιο παιχνιδιάρικη την οδηγική εμπειρία και που θα έριχνε το θόρυβο στο ταξίδι. Σε κάθε περίπτωση, τα δυνατά του φρένα (στάνταρ πίσω δισκόφρενα) με 36,3 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα, ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας σε συνδυασμό πάντα με το απίστευτο ηλεκτρονικό του υπόβαθρο με στάνταρ συστήματα που δεν τα συναντάς ούτε σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα.