Κινητήρας-Κατανάλωση: Χλιαρότερες επιδόσεις, λίγο καλύτερη κατανάλωση
(12/12/2024)
H εξασθένιση του κινητήρα έχει μεγαλώσει τους χρόνους των ρεπρίζ (60-100 με 4η και 80-120 με 5η σε 14,6 από 14,0 δλ. και 23,6 από 22,5 δλ. αντίστοιχα), αλλά έχει φέρει μια μικρή μείωση στη μέση κατανάλωση (6,7 από 7,0 λτ./100 χλμ.).
Οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη έφεραν μια μικρή μείωση στην ισχύ του i10 και έτσι το 1.197 κ.εκ. ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, μηχανικό σύνολο αποδίδει 79 από 84 ίππους και 113 από 118 Nm ροπής. Σε αστικούς ρυθμούς, ο κινητήρας είναι επαρκής και κινεί απροβλημάτιστα το ελαφρύ αμάξωμα διαθέτοντας μάλιστα πολιτισμένη λειτουργία. Στον ανοιχτό δρόμο πάντως η εξασθένιση του κινητήρα έχει μεγαλώσει τους χρόνους για την επιτάχυνση 60-100 με 4η και 80-120 με 5η (14,6 από 14,0 δλ. και 23,6 από 22,5 δλ. αντίστοιχα) κάτι που έχει αντίκτυπο στο προσπέρασμα χωρίς κατέβασμα μιας ή και δύο σχέσεων στο 5άρι κιβώτιο με τον θετικότατο επιλογέα πάντως. Καλύτερα είναι τα νέα από το μέτωπο της κατανάλωσης, αφού παρατηρήσαμε μια μικρή μείωση στη μέση κατανάλωση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η μέση τιμή έπεσε στα 6,7 λτ./100 χλμ. (από 7,0 λτ./100 χλμ.), παραμένοντας πάντως πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Λίγο μεγαλύτερη είναι η μείωση στην κατανάλωση πόλης, αφού έπεσε στα 7,1 από τα 7,6 λτ./100 χλμ..