Με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 8 ιντσών με στάνταρ υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink, η καμπίνα του Hyundai i10, που είναι το πιο ευρύχωρο μίνι.
Όπως είδαμε και στη δοκιμή της έκδοσης με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο, την αναβάθμιση του ανανεωμένου Hyundai i10 σε τεχνολογικό υπόβαθρο συνοδεύει και η… υποβάθμιση του 1,2λτ. κινητήρα ο οποίος απέκτησε νέες ρυθμίσεις χάνοντας 5 άλογα προς όφελος της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Σήμερα δοκιμάζουμε τη χειροκίνητη έκδοση και μάλιστα στη σπορτίφ έκδοση N-Line, που διατίθεται αποκλειστικά με αυτό.
Με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 8 ιντσών με στάνταρ υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink, η καμπίνα του Hyundai i10, που είναι το πιο ευρύχωρο μίνι.
Παραδοσιακά το «N» στη Hyundai συνοδεύεται με πιο σπορ εικόνα, η οποία εν προκειμένω χαρακτηρίζεται από τις σχετικές πινελιές στους προφυλακτήρες, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, ένα ψευδο-διαχύτη και φυσικά το λογότυπο N-Line στη μάσκα. Την συνολική εικόνα του μίνι της Hyundai (3,67 μ.) με το πακέτο N-Line ολοκληρώνουν οι 16άρες ζάντες ελαφρού κράματος, που είναι στάνταρ στη συγκεκριμένη έκδοση.
Στην καμπίνα, από την άλλη, ξεχωρίζει ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων και στο κέντρο του ταμπλό η οθόνη του συστήματος infotainment, με διαγώνιο 8 ιντσών και κάμερα όπισθεν. Τα πλαστικά είναι σκληρά, όπως σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας, αλλά η συναρμογή τους είναι στιβαρή και το φινίρισμα καλύτερο. Στην έκδοση N-Line ειδικά, συναντάμε σπορτίφ πινελιές κόκκινου χρώματος στις ραφές, αλλά και σπέσιαλ επενδύσεις στα καθίσματα με την τονισμένη στήριξη.
Οι χώροι, όπως αναφέραμε, είναι κορυφαίοι για τους επιβάτες, ενώ ικανοποιητικός είναι και αυτός των αποσκευών, με τα 252 λτ. χωρητικότητας να είναι από τα καλύτερα νούμερα της κλάσης.
Το χειροκίνητο i10 με τον 1,2 λτ. κινητήρα των 79 ίππων είναι διαθέσιμο από 16.890 ευρώ στη βασική έκδοση Style. Για την N-Line έκδοση, που είναι αποκλειστικά διαθέσιμη με χειροκίνητο κιβώτιο, η τιμή ανεβαίνει στα 18.890 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό και το στάνταρ (από τη βασική) σύστημα τηλεματικής bluelink. Αυτό δίνει την δυνατότητα στο χρήστη να κάνει διάφορες ρυθμίσεις, απευθείας από το τηλέφωνό του, όπως π.χ. κλείδωμα & ξεκλείδωμα, καθώς επίσης και να πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους, ακόμα και να σε ειδοποιεί αν κάποιος προσπαθεί να παραβιάσει την κλειδαριά του i10. Ισχύει πάντα η 5ετής εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων. Με 700 ευρώ παραπάνω μπορεί κανείς να επιλέξει την εκδοχή με τον 1,0 turbo κινητήρα των 90 ίππων, την οποία θα δοκιμάσουμε στο άμεσο μέλλον.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Hyundai i10 με 79 PS | Αναβαθμισμένο & πιο οικονομικό |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι & εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Χλιαρότερες επιδόσεις, λίγο καλύτερη κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πάντα ευέλικτο, ευχάριστη στην οδήγηση η έκδοση N-Line |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |