Tο Ηyundai i10 είναι ένα ευκολοδήγητο και ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης και σε συνδυασμό με την ευρυχωρία και τον κορυφαία εξοπλισμό ασφαλείας είναι η πιο ολοκληρωμένη επιλογή της κατηγορίας.
Κατά τα άλλα, τίποτε δεν άλλαξε οδηγικά με το i10 να παραμένει ένα ευκολοδήγητο και ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, ενώ παράλληλα προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Η έκδοση N-Line της δοκιμής πάντως έχει ξεχωριστό… «χρώμα» χάρη στη σπορτίφ ρύθμιση του πλαισίου και στο χαμηλό βάρος, στοιχεία που δημιουργούν ένα ευχάριστο οδηγικά σύνολο, που σε προτρέπει να … ξεζουμίσεις τον κινητήρα σε μια διαδρομή με στροφές. Χάρη και στους στάνταρ τροχούς των 16 ιντσών, η N-Line έκδοση του i10 έχει πειστικό «πάτημα», με την πρόσφυση να παραμένει σε υψηλά επίπεδα ακόμα και υπό πίεση. ¶λλωστε είναι πιο fun να οδηγείς ένα αργό αυτοκίνητο γρήγορα, παρά ένα γρήγορο αυτοκίνητο αργά. Η ανάρτηση δεν επιτρέπει συχνές αναπηδήσεις του πίσω άξονα και απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες. Παράλληλα τα δυνατά του φρένα (στάνταρ πίσω δισκόφρενα εκτός από τη βασική έκδοση) με 35,7 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα, ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας σε συνδυασμό πάντα με το απίστευτο ηλεκτρονικό του υπόβαθρο με στάνταρ συστήματα που δεν τα συναντάς ούτε σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα.
Η έκδοση N-Line της δοκιμής έχει ξεχωριστό… «χρώμα» χάρη στη σπορτίφ ρύθμιση του πλαισίου και στο χαμηλό βάρος, στοιχεία που δημιουργούν ένα ευχάριστο οδηγικά σύνολο.