Στην πράξη το σύνολο κινεί απροβλημάτιστα το ελαφρύ αμάξωμα και μάλιστα διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία, ειδικά σε αστικούς ρυθμούς
Οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη έφεραν μια μικρή μείωση στην ισχύ του i10 και έτσι το 1.197 κ.εκ. ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, μηχανικό σύνολο αποδίδει 79 από 84 ίππους και 113 από 118 Nm ροπής. Στην πράξη κινεί απροβλημάτιστα το ελαφρύ αμάξωμα και μάλιστα διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία, ειδικά σε αστικούς ρυθμούς.
Στην περίπτωση μας τώρα, η αυτοματοποιημένη έκδοση αναλαμβάνει τη διαδικασία της σύμπλεξης-αποσύμπλεξης, με αποτέλεσμα να λειτουργεί ως αυτόματο. Στοχεύοντας κυρίως στην ομαλότητα, όταν ανεβάζει σχέση το κιβώτιο υπάρχει μια στιγμιαία αδράνεια, η οποία πάντως συνηθίζεται και μάλιστα αν μάθετε να σηκώνεται το πόδι από το γκάζι εκείνη τη στιγμή, εξαλείφεται σχεδόν ολοκληρωτικά. Από την άλλη, όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι κάνει αυτόματο κατέβασμα 2 ή και περισσότερων σχέσεων κάτι που δίνει νεύρο στις ρεπρίζ, οι οποίες αν και μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ (9,0 δλ. έναντι 8,2 για το 60-100 χλμ./ώρα δλ. και 13,7 έναντι 10,7 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα) είναι αρκετά καλές για ατμοσφαιρικό σύνολο και επιτρέπουν ένα προσπέρασμα, χωρίς δεύτερες σκέψεις. Όσον αφορά στην κατανάλωση μειώθηκε ελαφρώς στα 6,9 από 7,2 λτ./100 χλμ., λίγο περισσότερο από το μέσο όρο της κατηγορίας.