Η ανάρτηση δεν επιτρέπει συχνές αναπηδήσεις του πίσω άξονα και απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες, ενώ επιπλέον το κορεάτικο μοντέλο διαθέτει στιβαρό «πάτημα», με την πρόσφυση να παραμένει σε υψηλά επίπεδα
Το i10 παραμένει ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με ακτίνα στροφής 5 μ., ενώ παράλληλα προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Η ανάρτηση δεν επιτρέπει συχνές αναπηδήσεις του πίσω άξονα και απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες, ενώ επιπλέον το κορεάτικο μοντέλο διαθέτει στιβαρό «πάτημα», με την πρόσφυση να παραμένει σε υψηλά επίπεδα ακόμα και υπό πίεση. Παράλληλα τα δυνατά του φρένα, 36,6 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα, ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας.
Το ολοκληρωμένο προφίλ του i10, που θυμίζει αυτοκίνητα ακόμα και της μικρής κατηγορίας, διαμορφώνεται και από το πλούσιο τεχνολογικό του υπόβαθρο όπως είχαμε δει και στις πιο πρόσφατες δοκιμές του. Τα συστήματα υποβοήθησης που ξεχωρίζουν είναι το αυτόνομο φρενάρισμα που εντοπίζει ποδήλατα και μηχανές, το Lane Following Assist (LFA) που στρίβοντας αυτόματα το τιμόνι συντελεί ώστε το αυτοκίνητο να παραμένει στην τρέχουσα λωρίδα κυκλοφορίας, καθώς και το σύστημα Rear Occupant Alert (ROA) που αποτρέπει την πιθανότητα να μείνει κάποιο παιδί ξεχασμένο στο πίσω κάθισμα.