![Δοκιμή: Ford Capri με 286 PS | SUV με sex-appeal & 500+ χλμ. αυτονομία Δοκιμή: Ford Capri με 286 PS | SUV με sex-appeal & 500+ χλμ. αυτονομία](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Ford_Capri_286PS_ANOIGMA.jpg)
Ηλεκτρικό SUV που αναβιώνει το όνομα Capri και τιμή από 31.720 ευρώ.
Ακόμα και με κρύο βγάζει 385 χλμ. στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα, στην πόλη πάνω από 500.
Με οθονάρα που πάει πάνω-κάτω και top χώρους επιβατών, όπως το αδερφό Explorer, χωράει όμως παραπάνω αποσκευές.
Κάνει επι τόπου σαν Toyota Yaris, παρότι είναι σχεδόν 1 μέτρο πιο μακρύ.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Ηλεκτρικό SUV που αναβιώνει το όνομα Capri και τιμή από 31.720 ευρώ
Το Capri κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία μαζί με το «αδερφό» Explorer, που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν. Το Ford Capri όμως είναι μακρύτερο (+17,5 εκ.) και έχει κουπέ στυλ. Εκτός από το όνομα, η σύνδεση με το θρυλικό βενζινοκίνητο κουπέ (1969-1984) γίνεται με κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως τα 4 στοιχεία στα φώτα ενωμένα με μαύρες φάσες, τα «νεύρα» στο καπό και τα χερούλια στις πόρτες. Το Ford Capri διατίθεται από 31.720 ευρώ (με κρατική επιδότηση και τρέχουσα προωθητική ενέργεια).
Ακόμα και με κρύο βγάζει 385 χλμ. στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα, στην πόλη πάνω από 500
Στα πλαίσια της δοκιμής της πισωκίνητης επιλογής των 286 ίππων με την μπαταρία των 77 kWh, οι μετρήσεις αυτονομίας του Ford Capri σε ταξίδι με 120 χλμ./ώρα έδειξαν κατανάλωση 20 kWh/100 χλμ.. Αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία περίπου 380 χλμ. ξεπερνώντας αρκετά τη Λάρισα με μια φόρτιση. Στην πόλη με κατανάλωση 14,7 kWh/100 χλμ. η πραγματική αυτονομία ξεπερνά τα 520 χλμ.. Η μέση αυτονομία δοκιμής ήταν στα 460 χλμ.. Συγκριτικά με το αντίστοιχο Explorer η αυτονομία ήταν ελαφρώς υποδεέστερη ωστόσο οι μετρήσεις έγιναν με θερμοκρασία 6ο C (18Ο C με το Explorer).
![Εξαιρετικός συνδυασμός αξιοθαύμαστης ποιότητας κύλισης με λιγοστό αεροδυναμικό θόρυβο και αριστοτεχνικής λείανσης των κακοτεχνιών. Η ανάρτηση του Ford Capri κάνει θαύματα. Εξαιρετικός συνδυασμός αξιοθαύμαστης ποιότητας κύλισης με λιγοστό αεροδυναμικό θόρυβο και αριστοτεχνικής λείανσης των κακοτεχνιών. Η ανάρτηση του Ford Capri κάνει θαύματα.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Ford_Capri_286PS_PISO_TRAKKING.jpg)
Εξαιρετικός συνδυασμός αξιοθαύμαστης ποιότητας κύλισης με λιγοστό αεροδυναμικό θόρυβο και αριστοτεχνικής λείανσης των κακοτεχνιών. Η ανάρτηση του Ford Capri κάνει θαύματα.
Με οθονάρα που πάει πάνω-κάτω και top χώρους επιβατών, όπως το αδερφό Explorer, χωράει όμως παραπάνω αποσκευές
Έχει ίδιο μεταξόνιο (2.767 χλστ.) με το Ford Explorer και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας προσφέρει αντίστοιχους super-άνετους χώρους για επιβάτες (21 εκατ. για τα γόνατα των πίσω), με μια μικρή μείωση στον «αέρα» για το κεφάλι των πίσω (5,5 αντί 8,8 εκατ.) λόγω της κουπέ οροφής. Ο χώρος αποσκευών όμως είναι μεγαλύτερος (572 αντί 530 λτ.) χωρώντας μια βαλίτσα παραπάνω. Ηigh-light της καμπίνας παραμένει η οθόνη αφής των 14,6 ιντσών που κινείται πάνω-κάτω με το χέρι και αποκαλύπτει ένα «κρυφό» χώρο για μικροαντικείμενα.
Kάνει επί τόπου σαν Toyota Yaris γιατί έχει κύκλο στροφής μόνο 9,7 μέτρα
Το Ford Capri βασίζεται στο Explorer, το οποίο με τη σειρά του έχει κοινά στοιχεία με το VW ID.4, ωστόσο η Ford έχει κάνει ειδικές ρυθμίσεις σε τιμόνι και ανάρτηση για οδηγική συμπεριφορά με χρώμα «μπλε οβάλ», χωρίς να χαθεί τίποτα από την απίστευτη ευελιξία: Αν και 4,634 μέτρα σε μήκος, το Ford Capri ελίσσεται και παρκάρει σαν… Toyota Yaris (έχει μήκος 3,9 μ.) μιας και κύκλος στροφής του είναι μόλις 9,7 μέτρα.
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του πισωκίνητου Ford Capri με τα 286 άλογα και τη μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 77 kWh.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό-Χώροι: Πρακτικό και εντυπωσιακό σαν του Explorer με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 4 | Κινητήρες-Αυτονομία: Έχει «GTi» επιδόσεις και «βγάζει» 460 χλμ. με μια φόρτιση (στο κρύο) |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ευχάριστο, ευκολοδήγητο και απίστευτα ευέλικτο |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |