Δυνάμωσε η έκδοση ντίζελ του Hyundai i30 και μπορεί να μην έγινε «Ν», αλλά με μια προσθήκη μόλις 5 ίππων τα αποτελέσματα στην αίσθηση και στις μετρήσεις είναι εντυπωσιακά.
Ένα μικρό βήμα για τις προδιαγραφές του Hyundai ι30, ένα μεγάλο βήμα για την αίσθηση που εισπράττει ο οδηγός. Εντάξει, δεν πρόκειται για κάποια κοσμογονική ανακάλυψη, ωστόσο ο αναβαθμισμένος κινητήρας ντίζελ της Hyundai στη γκάμα του i30 απέκτησε κάποια δύναμη περισσότερη και συνολικά δείχνει να έχει δεχτεί ένα φρεσκάρισμα σε αρκετό βάθος.
Αυτό έρχεται να δώσει μεγάλη ώθηση στις επιδόσεις όπως θα δείτε στη σχετική ενότητα, ενώ, ευνοεί τη συνολική εικόνα του μοντέλου καθιστώντας την πιο ολοκληρωμένη, πιο ώριμη και πιο ικανή.
Η τιμή είναι 19.190 ευρώ για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ενώ ανεβαίνει στα 21.090 ευρώ με το διπλού συμπλέκτη σαζμάν που δοκιμάζουμε εδώ. Και στις δύο περιπτώσεις το «πακέτο», μαζί με τον εξοπλισμό, ο οποίος είναι ιδιαίτερα πλούσιος ειδικά στον τομέα της ασφάλειας και των βοηθημάτων, κρίνεται ικανοποιητικό. Συνυπολογίστε και πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων για να έχετε μια καλύτερη εικόνα.