Τετρακίνηση, «κοντά», κλείδωμα & φύγαμε για περιπέτεια
33.777 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2019)
Ο κινητήρας και το κιβώτιο, σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης, με δυνατότητα κλειδώματος και το σύστημα Selec-Terrain με έως και πέντε προσαρμοζόμενες ρυθμίσεις ανάλογα με τον τύπο που εδάφους, Auto, Snow, Mud, Sand και Rock (κάθε λειτουργία έχει τον δικό της αλγόριθμο και βελτιστοποιεί έως και 12 συστήματα του αυτοκινήτου αναφέρει η Jeep), μετατρέπουν το Compass σε ένα αγρίμι εκτός δρόμου, όπου δε φοβάται τα το χώμα, τη λάσπη, τα νερά, ακόμα και τα βραχώδη εδάφη. Μάλιστα η λειτουργία «Rock», μπορεί να συνδυαστεί με κοντές σχέσεις σε ακόμα πιο δύσκολες καταστάσεις, ενώ το πάντοτε παρών σύστημα ελέγχου κατάβασης θα διευκολύνει την απότομη κάθοδο σε δύσκολο έδαφος ελέγχοντας αυτόματα την ταχύτητα κάθε τροχού ξεχωριστά. Πέρα από τα συστήματα, αυτό που προκαλεί ενθουσιασμό, είναι η στιβαρότητα και η ακαμψία του πλαισίου, με το τιμόνι που φιλτράρει τις ανωμαλίες και δε φέρνει πολλές δονήσεις στα χέρια του οδηγού.
Τέλος η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (216 χλστ. έναντι 208) και οι εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και φυγής 30ο, 24,4ο και 33,6ο λειτουργούν ως ανασταλτικός παράγοντας στον «τραυματισμό» του αμαξώματος, με τους όποιους περιορισμούς να έρχονται από τα mud+snow ελαστικά.