- «Καίει» 6 λτ. σε μέση κατανάλωση και πάει 40 χλμ. μόνο ηλεκτρικά
- Είναι οικογενειακό SUV αλλά επιταχύνει σαν GTi
- Είσαι βασιλιάς εκτός δρόμου με 20 εκ. απόσταση από το έδαφος και αυθεντική τετρακίνηση
- «Κοκαλώνει» όταν φρενάρει παρά το έξτρα βάρος της μπαταρίας του
«Καίει» 6 λτ. σε μέση κατανάλωση και πάει 40 χλμ. μόνο ηλεκτρικά
H μπαταρία του Plug-in υβριδικού συστήματος έχει χωρητικότητα 11,4 kWh και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες και χρειάζεται 1 ώρα και 45 λεπτά για να φορτίσει, μέσω του wallbox που προσφέρει δωρεάν η Jeep. Όσον αφορά την κατανάλωση βενζίνης, σε μεικτό κύκλο την μετρήσαμε λίγο πάνω από τα 6 λίτρα, λαμβάνοντας υπόψη πως τα πρώτα 40 χλμ. γίνονται αμιγώς ηλεκτρικά.
Είναι οικογενειακό SUV αλλά επιταχύνει σαν GTi
Η συνδυαστική ισχύς του Compass 4xe φτάνει τους 240 ίππους και είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός 1,33 λτ. βενζινοκινητήρα με απόδοση 180 ίππους και της ύπαρξης ακόμη δύο ηλεκτρικών μοτέρ, τοποθετημένα ένα σε κάθε άξονα. Η συνεργασία αυτή δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να πετυχαίνει εξαιρετικές επιδόσεις τόσο σε επιτάχυνση όσο και σε ρεπρίζ.
Είσαι βασιλιάς εκτός δρόμου με 20 εκ. απόσταση από το έδαφος και αυθεντική τετρακίνηση
Με πάνω από 200 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και τετρακίνηση με 3 επιλογές, δυνατότητα κλειδώματος σε ποσοστό 50-50 και σύστημα ελέγχου του αυτοκινήτου σε κατάβαση, το Jeep Compass 4xe S δικαιολογεί... το όνομά του και ευχαριστήσει τον οδηγό που επιθυμεί να κινηθεί σε πιο περιπετειώδεις διαδρομές.
«Κοκαλώνει» όταν φρενάρει παρά το έξτρα βάρος της μπαταρίας του
Λόγω της μπαταρίας του, το Plug-in υβριδικό Compass πλησιάζει τους 1,9 τόνους σε βάρους αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο οδηγός δεν μπορεί να κινηθεί σβέλτα, αν το επιθυμήσει. Μάλιστα, στις μετρήσεις που κάναμε, το αυτοκίνητο απέδειξε πως μπορεί να φρενάρει πολύ αποτελεσματικά από τα 100 χλμ./ώρα.