Δοκιμή: Jeep Compass 4xe με 240 άλογα στην έκδοση S
- «Καίει» 6 λτ. σε μέση κατανάλωση και πάει 40 χλμ. μόνο ηλεκτρικά
- Είναι οικογενειακό SUV αλλά επιταχύνει σαν GTi
- Είσαι βασιλιάς εκτός δρόμου με 20 εκ. απόσταση από το έδαφος και αυθεντική τετρακίνηση
- «Κοκαλώνει» όταν φρενάρει παρά το έξτρα βάρος της μπαταρίας του
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
«Καίει» 6 λτ. σε μέση κατανάλωση και πάει 40 χλμ. μόνο ηλεκτρικά
H μπαταρία του Plug-in υβριδικού συστήματος έχει χωρητικότητα 11,4 kWh και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες και χρειάζεται 1 ώρα και 45 λεπτά για να φορτίσει, μέσω του wallbox που προσφέρει δωρεάν η Jeep. Όσον αφορά την κατανάλωση βενζίνης, σε μεικτό κύκλο την μετρήσαμε λίγο πάνω από τα 6 λίτρα, λαμβάνοντας υπόψη πως τα πρώτα 40 χλμ. γίνονται αμιγώς ηλεκτρικά.
Είναι οικογενειακό SUV αλλά επιταχύνει σαν GTi
Είσαι βασιλιάς εκτός δρόμου με 20 εκ. απόσταση από το έδαφος και αυθεντική τετρακίνηση
Με πάνω από 200 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και τετρακίνηση με 3 επιλογές, δυνατότητα κλειδώματος σε ποσοστό 50-50 και σύστημα ελέγχου του αυτοκινήτου σε κατάβαση, το Jeep Compass 4xe S δικαιολογεί... το όνομά του και ευχαριστήσει τον οδηγό που επιθυμεί να κινηθεί σε πιο περιπετειώδεις διαδρομές.
«Κοκαλώνει» όταν φρενάρει παρά το έξτρα βάρος της μπαταρίας του
Λόγω της μπαταρίας του, το Plug-in υβριδικό Compass πλησιάζει τους 1,9 τόνους σε βάρους αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο οδηγός δεν μπορεί να κινηθεί σβέλτα, αν το επιθυμήσει. Μάλιστα, στις μετρήσεις που κάναμε, το αυτοκίνητο απέδειξε πως μπορεί να φρενάρει πολύ αποτελεσματικά από τα 100 χλμ./ώρα.
Σελίδα 2 | Εμφάνιση: Επιβλητικό και με τετραγωνισμένο σχήμα |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Δύο ψηφιακές οθόνες και 420 λτ. αποσκευών |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Δεν καίει μέσα στην πόλη και έχει 240 άλογα |
Σελίδα 5 | Στον δρόμο: Κρύβει τα κιλά του και είναι... Jeep εκτός δρόμου |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 7 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |