Το Jeep Compass στην κορυφαία Plug-In Hybrid έκδοσή του τροφοδοτείται από έναν 1,33 λτ. βενζινοκινητήρα με απόδοση 180 ίππους που συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τοποθετημένα, ένα σε κάθε άξονα. Το μοτέρ βενζίνης συνεργάζεται με τον έναν ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια και μεταφέρει την ισχύ του στο δρόμο μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ ο άλλος ηλεκτροκινητήρας του πίσω άξονα έχει απόδοση 60 ίππους και διαθέτει ενσωματωμένο διαφορικό «e-axle», μεταφέροντας την κίνηση και σε αυτούς τους τροχούς.
Η συνολική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 240 ίππους, ενώ η μπαταρία του συστήματος που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα έχει χωρητικότητα 11,4 kWh και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 47 χλμ. σε μεικτό κύκλο (κατά WLTP), όμως σε πραγματικές συνθήκες καταφέραμε να κάνουμε γύρω στα 40 χλμ. Για τη φόρτισή της χρειάζεται 1 ώρα και 45 λεπτά, μέσω του wallbox που προσφέρει δωρεάν η Jeep.
Στην πράξη και έχοντας ενέργεια στη μπαταρία, το Compass 4xe λειτουργεί ως ηλεκτρικό και επιταχύνει αθόρυβα μέχρι και τα 130 χλμ./ώρα. Όταν ο οδηγός επιταχύνει πιο έντονα, τότε αναλαμβάνει έργο και ο θερμικός κινητήρας ο οποίος σε αυτές τις συνθήκες παράγει ένα λογικό βουητό που είναι και το μόνο χαρακτηριστικό που δηλώνει την εμπλοκή του, μαζί βέβαια με την αίσθηση της επιτάχυνσης και τις δυνατές επιδόσεις που προσφέρουν τα 240 άλογα (0-100 σε 7 δλ., 60-100 σε 3,6 δλ.). Όσον αφορά την κατανάλωση, η μέση κατανάλωση υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 6 λίτρα, λαμβάνοντας υπόψη πως τα πρώτα 40 χλμ. γίνονται αμιγώς ηλεκτρικά.