Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού στο Compass, το οποίο αυτή την στιγμή προσφέρεται στην ανανεωμένη του έκδοση, το μάτι του οδηγού θα πέσει πρώτα στο νέο και πιο κομψό τιμόνι που λαμβάνει το αυτοκίνητο αλλά και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 10,25 ιντσών που βρίσκεται ακριβώς από πίσω του. Δίπλα της και στο άνω άκρο της κονσόλας βρίσκεται τοποθετημένη μια οθόνη αφής 10,1 ιντσών, η οποία προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης S της δοκιμής.
Εκτός από υψηλό τεχνολογικό επίπεδο, το εσωτερικό διακρίνεται για την καλή του συναρμολόγηση από ποιοτικά υλικά που προσφέρουν premium αέρα στο οικογενειακό SUV της Jeep. Αριστερά από το τιμόνι συναντούμε το πάνελ με τις επιλογές του υβριδικού συστήματος κίνησης για να επιλέξει ο οδηγός αυτό που επιθυμεί. Εκτός από την υβριδική λειτουργία ΗYBRID, υπάρχει το mode ELECTRIC το οποίο προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση όσο το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών επιτρέπει και το πρόγραμμα E-SAVE το οποίο υποστηρίζει δύο δευτερεύουσες λειτουργίες που ονομάζονται Passive E-SAVE (διατηρεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και με τη βοήθεια του θερμικού κινητήρα) και Active E-SAVE (φορτίζει τη μπαταρία στο 80% μέσω του θερμικού κινητήρα και του συνδεδεμένου σε αυτόν ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια). Τέλος, μέσα στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του, το ανανεωμένο Jeep Compass είναι πλήρες από συστήματα άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης, διαθέτοντας επιπλέον και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
Οι χώροι παραμένουν επαρκείς για 4 ή και 5 επιβάτες χωρίς καμία παραχώρηση (πλάτος πίσω καθίσματος 1,39 μέτρα, 14 εκ. αέρα για γόνατα) ενώ ο χώρος αποσκευών έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και όγκο 420 λίτρων (μειωμένος κατά 12 λίτρα σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του Compass).