ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ικανό και άνετο SUV

 Σχολιάστε 
25.428 Επισκέψεις στο άρθρο (3/8/2024)
Η ανάρτηση τώρα διαχειρίζεται σωστά το… τονισμένο ανάστημα του Renegade συγκρατώντας (έως ένα βαθμό) τόσο την κλίση στις στροφές, όσο και την φυσιολογική τάση υποστροφής στο όριο

Η ανάρτηση τώρα διαχειρίζεται σωστά το… τονισμένο ανάστημα του Renegade συγκρατώντας (έως ένα βαθμό) τόσο την κλίση στις στροφές, όσο και την φυσιολογική τάση υποστροφής στο όριο

Το Jeep Renegade καθίσταται αρκετά βολικό στην καθημερινότητα, αφού με το αυτόματο κιβώτιο και την στάνταρ κάμερα για τα παρκάρισμα γίνεται αγχολυτικό στην κίνηση της πόλης. Επιπλέον και σε συνδυασμό με την έξυπνα ρυθμισμένη ανάρτηση είναι άνετο στο ταξίδι μιας και το κιβώτιο κρατάει χαμηλά τις στροφές του κινητήρα και αντίστοιχα το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και εξασφαλίζει αποτελεσματική στρογγυλοποίηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος.


Η ανάρτηση τώρα διαχειρίζεται σωστά το… τονισμένο ανάστημα του Renegade συγκρατώντας (έως ένα βαθμό) τόσο την κλίση στις στροφές, όσο και την φυσιολογική τάση υποστροφής στο όριο, με το τιμόνι να είναι μέτριο σε αίσθηση και αμεσότητα, ενώ τα φρένα να έχουν επιδόσεις εντός των προδιαγραφών του AutoΤρίτη Test Center. Συνολικά θα λέγαμε η οδήγηση του Renegade αφήνει μια υψηλή αίσθηση ασφάλειας, χάρη και στα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα που προσφέρονται στάνταρ από τη βασική κιόλας έκδοση του μοντέλου.
 

Σελίδα 1Δοκιμή Jeep Renegade 1,5 mild hybrid με 130 ίππους
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Θυμίζει «τζιπ»
Σελίδα 3Κινητήρας: Φουλ οικονομικό στην πόλη
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ικανό και άνετο SUV
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS