Το σημαντικό όμως είναι πως ο βασικός ηλεκτροκινητήρας κινεί από μόνος του το Renegade υπό συνθήκες, ρίχνοντας αισθητά την κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη, στα 6,3 λτ./100 χλμ..
Το 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα του Jeep Renegade έχει σαν βάση έναν 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα κύκλου Miller και αποδίδει 130 ίππους με 240 Nm ροπής (μόλις στις 1.500 σ.α.λ.). Το σύνολο συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο ενσωματώνει και έναν βασικό ηλεκτροκινητήρα 48V, απόδοσης 15 kW και 55 Nm (20 ίπποι).
Στην πράξη το σύνολο έχει πολιτισμένη λειτουργία αν και με το γκάζι στο πάτωμα η χροιά αγριεύει. Επίσης αν ζητήσεις άμεση επιτάχυνση, ο βενζινοκινητήρας ξυπνά με μικρή καθυστέρηση, ενώ και το κιβώτιο δείχνει κάπως διστακτικό. Οι αλλαγές πάντως σε κανονικές συνθήκες είναι ομαλές και η «σειριακή» λειτουργία γίνεται μόνο με το σπρώξιμο εμπρός πίσω του επιλογέα.
Το σημαντικό όμως είναι πως ο βασικός ηλεκτροκινητήρας κινεί από μόνος του το Renegade υπό συνθήκες, ρίχνοντας αισθητά την κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη, στα 6,3 λτ./100 χλμ.. Έτσι η μέση κατανάλωση δεν ξεφεύγει, ούσα γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ., μια τιμή που είναι αποδεκτά λίγο πάνω από το μ.ο της κατηγορίας των mhev.