Μπορεί το μεταξόνιο του νέου Ceed να παρέμεινε ίδιο, ωστόσο υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων με αποτέλεσμα την βελτίωση της ευρυχωρίας στην καμπίνα. Αυτό φάνηκε και από τις μετρήσεις μας με τον χώρο για τα γόνατα να έχει αυξηθεί, όπως και το πλάτος, στοιχεία που σε συνδυασμό με την απουσία τούνελ θα κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του 3ου μεσαίου πίσω επιβάτη. Μέσα σε όλα ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει κατά 15 λτ. και πλέον φτάνει στα 395 λτ. όντας τετραγωνισμένος και με καλό άνοιγμα. Το δε κατώφλι είναι χαμηλό, μόλις στα 65 εκατοστά από το έδαφος, στοιχείο που βοηθά στην φόρτωση. Υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα (λατρέψαμε αυτή στο κάτω μέρος της κονσόλας για την τοποθέτηση του κινητού και όχι μόνο) και το ντουλαπάκι ανάμεσα στα καθίσματα είναι μεγάλο. Οι πίσω όμως δεν έχουν δικούς τους αεραγωγούς και ποτηροθήκες μπροστά τους.
Ρε παιδια τι τσιμπαει ελαχιστα πλακα μας κανετε?Για να καψει 7 λιτρα απαιτειται ταχυτητα ανω των 140 ενω η μεση μεσα στην Αττικη ειναι στα 100 που θα ζητησει 5,2
Ρε παιδια τι τσιμπαει ελαχιστα πλακα μας κανετε?Για να καψει 7 λιτρα απαιτειται ταχυτητα ανω των 140 ενω η μεση μεσα στην Αττικη ειναι στα 100 που θα ζητησει 5,2