O μικρότερος κινητήρας στην γκάμα του νέου Picanto είναι ο 3κύλινδρος των 998 κ.εκ. με απόδοση 67 ίππων (ο ίδιος στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση αποδίδει 100 ίππους). Αυτό το μοτέρ είναι γνωστό και από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου όμως τώρα έχει δεχτεί αλλαγές στην πολλαπλή εξαγωγής αλλά και στο σύστημα ψύξης για να πιάνει πιο γρήγορα τη θερμοκρασία λειτουργίας του. Παρά τις χαμηλές προδιαγραφές του, στην πράξη αυτός ο κινητήρας αποδεικνύεται επαρκής για την άνετη κίνηση του ελαφρού αμαξώματος του Picanto, παρουσιάζοντας ζωντάνια, καλή αμεσότητα αλλά και σχετικά αυξημένα επίπεδα θορύβου όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Οι επιδόσεις συγκεκριμένα βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας με τις ρεπρίζ 5ης να θέλουν «υπομονή» μιας και η κλιμάκωση του 5τάχυτου (με πολύ καλό κούμπωμα) κιβωτίου δεν βοηθάει. Από την άλλη όμως, η κατανάλωση κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα με μέση τιμή τα 5,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
...πάρα πολύ όμορφο... περί ορέξεως...