Η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται το Kia Picanto 3ης γενιάς, εκτός από μεγαλύτερη και πιο ισχυρή δομικά φέρει και βελτιώσεις που έχουν αντίκτυπο σε οδηγικό επίπεδο. Αρχικά η αρχιτεκτονική της ανάρτησης διατηρήθηκε ως είχε και όπως συνηθίζεται σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), ενώ και η ρύθμισή της ακολουθεί και αυτή την πεπατημένη στην κατηγορία που ορίζει άνετες και ασφαλές μετακινήσεις. Ωστόσο, με διαφορετική ρύθμιση και σημεία στήριξης των αντιστρεπτικών πάνω στην πλατφόρμα, αλλά και «μετακινώντας» τον εμπρός άξονα πιο μπροστά, το Picanto παρουσιάζει πολύ πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά με μικρότερες κλίσεις του αμαξώματός του και καλύτερη αμεσότητα, κερδίζοντας έτσι επιπλέον βαθμούς σε υπεραστικές συνθήκες κίνησης, χωρίς όμως να θυσιάζει την άνεση και την ευελιξία του στο ελάχιστο. Η αίσθηση από το βελτιωμένο αλλά και πάλι μέτριο σύστημα διεύθυνσης δεν αρκεί για να «χαλάσει» την πολύ καλή οδηγική του ταυτότητα, ούτε τα μέτρια σε απόδοση φρένα που σε αυτή την βασική έκδοση διαθέτουν ταμπούρα στον πίσω άξονα.
...πάρα πολύ όμορφο... περί ορέξεως...